Hi,
Mijn kies linksonder was erg ontstoken. Dikke keel/kaak en hoofdpijn naast steken in de kies. Tandarts heeft m open gemaakt en gevijld gespoeld etc. Alleen deze keer deed hij er een medicijn in en een noodvulling zodat de ontsteking kon rusten.
Dit was woensdag om 17u. Op dit moment heb ik nog steeds erg last van die kies alhoewel niet on draagbare steken meer. Iemand enig idee hoelang ik hier last van ga houden? Voel nog steeds die verdikking onder m'n kaak, net of er een prop zit. Wel wat minder geworden sinds de behandeling. Moet dat medicijn helemaal intrekken ofzo? Is dat wat ik voel?
Het is gelukkig wel dragelijke pijn, niet dat je met je wang op de grond ligt ofzo.
Heb ook een vieze rotte smaak in de mond. Bah.
De hele kaak doet eigenlijk pijn, het is net alsof ik boven ook kiespijn heb. Heel vervelend.
Alvast bedankt voor alle info!
Mijn kies linksonder was erg ontstoken. Dikke keel/kaak en hoofdpijn naast steken in de kies. Tandarts heeft m open gemaakt en gevijld gespoeld etc. Alleen deze keer deed hij er een medicijn in en een noodvulling zodat de ontsteking kon rusten.
Dit was woensdag om 17u. Op dit moment heb ik nog steeds erg last van die kies alhoewel niet on draagbare steken meer. Iemand enig idee hoelang ik hier last van ga houden? Voel nog steeds die verdikking onder m'n kaak, net of er een prop zit. Wel wat minder geworden sinds de behandeling. Moet dat medicijn helemaal intrekken ofzo? Is dat wat ik voel?
Het is gelukkig wel dragelijke pijn, niet dat je met je wang op de grond ligt ofzo.
Heb ook een vieze rotte smaak in de mond. Bah.
De hele kaak doet eigenlijk pijn, het is net alsof ik boven ook kiespijn heb. Heel vervelend.
Alvast bedankt voor alle info!
Wanneer heb je de volgende
Zolang de wortelkanaalbehandeling niet is afgemaakt, kun je wel last blijven houden.
Je zegt wel dat de pijn minder is, dus er is best kans dat die nog wat verder af gaat nemen door het medicijn.
Als antwoord op Wanneer heb je de volgende door Romy32
14-11 pas. Hij zei ook dat mn lichaam nu de rest van de ontsteking moest gaan oplossen.
Ik lees ook dat het een opgezette lymfeklier kan zijn die zo'n pijn doet. De pijn is trouwens maar een 4-5 ipv de 8-9 bij de ontsteking zelf.
Slikken voelt vervelend en de pijn trekt door mn hele kaak en alle kiezen aan die kant.
1 nurofen en 1 paracetamol onderdrukt het wel voor een uur of 5 gelukkig.
Ik maak me dus eigenlijk zorgen of het niet een wortelpuntontsteking is geworden ipv een opgezette lymfeklier.
Die verdikking had ik al toen ik bij hem kwam (nav ontstoken kies) lijkt me toch dat hij dat anders op de foto al wel had gezien?
Hij zei nog wel tegen zn assistente van oww dat is vreemd wat een rare anatomie heeft deze kies.
Anyway het is nu wel te doen, anders bel ik maandag wel even als het nog steeds zo'n pijn doet zonder pijnstillers.
Als antwoord op Wanneer heb je de volgende door Mastadon