Meer dan 1.5 jaar beginnende gaatjes - hoe kom ik er vanaf

Author:
JanRaders
Posted:
do, 11/02/2017 - 14:19
Hallo,
Ik heb sinds 1.5 jaar beginnende gaatjes. Na een half jaar ben ik actief begonnen met het minderen van zuren, frisdrank en snoep. Ik eet al een jaar bijna geen snoep meer, en tevens ben ik overgestapt van gewone ranja naar Zero ranja. Tevens heb ik Sensodyne Proglasur gebruikt in de hoop dat dat het verbeterd, maar tevergeefs. Heeft iemand enig idee hoe ik van die beginnende gaatjes af kom? Ik ben al meer dan een jaar bezig en ik zie nog geen verbetering.

Een ding wat ik misschien kan gaan verbeteren is om water te gaan drinken ipv ranja. Helaas vind ik water erg smerig. Is er een groot verschil in zuurgraad denk je tussen gewoon en zero? Moet ik overstappen op water?

Met vriendelijke groet,
Jan
Lieneke

Als antwoord op door JanRaders

Ah, ik denk dat de beginnende gaatjes dan nu kleurstoffen zijn gaan opnemen. Betekent dat het juist stabiel is geworden als het zwart is. Natuurlijk ziet het er niet zo fraai uit. Als het in het zicht ligt en je vindt niet het zo mooi, kan je om een oplossing vragen.

Ranja is inderdaad niet goed voor de tanden. Het is zoet en zuur. Dat zuur krijg je echt niet weg door het ontzettend te verdunnen.
vr, 11/03/2017 - 10:17 Permalink