Hey forum leden. Gister was het weer zover weer ondanks de hechtingen een nabloeding gehad. Is op tenduur gestopt. Heb nu een giga bloedprop in me mond die ook helemaal uit het gat komt. Het is bruin en de onderkant een beetje wittig en het is ook echt super zacht als gellei ofzo. Misselijkmakend is het vooral omdat het zo absurt groot is. Is dat normaal of zou er meer aan de hand zijn ?
Tandarts
Hij zij dat ze er iets van een gel ofzo hadden ingestopt. Hij heeft het weggehaald voor me alleen nu zit ik met een flink gat op de plek waar de kies heeft gezeten. ( kies is afgelopen maandag ochtend verwijdert. )
Mijn vraag : Wat is jullie ervarting hiermee ? klopt het dat er soms een soort gel ofzo word ingespoten zodat het bloed beter stolt ? en aangezien het maandag is getrokken en het nu vrijdag is kan het kwaad dat de bloedprop er nu uit is ?? heb ik nu kans op een dry socket ? of zijn we dat stadium al voorbij. Verder heb ik niks meegekregen kwa monoject ofzo dus hoe zou ik dit nu schoon moeten houden ?
Heb tranezaminezuur 50mg die ik 4xper dag moest deppe op een gaasje endat dan 30min op de wond zetten en aanbijten. Moet ik hiermee verdergaan nu er geen bloedprop maar slechts een gat aanwezig is ? hoor het heel graag van jullie.