slecht passend kunstgebit

Author:
blackwidow
Posted:
za, 01/20/2018 - 23:28
hallo, ik heb sinds vorig jaar een kunstgebit. nu is het probleem dat dat ding niet blijft zitten in mijn bovenkaak. het gebit is vorig jaar gemaakt in het umcg (tandartsen in opleiding) in groningen.
ik heb van het begin al aan gegeven dat het gebit niet goed was. na een aantal weer terug komen kunnen ze dat niet goed krijgen. ben daarna na een tandtechnicus geweest, en die kon ook gelijk zien wat het probleem was. te weinig bovenkaak. nu is mijn vraag, hadden de profesoren niet kunnen zien dat het gebit zo niet goed kwam? neem aan dat zij het beter kunnen zien dan een tandarts in opleiding.heb het gebit trouwens ook niet in. wat kan ik het beste nu doen. maar na het ziekenhuis bellen? vindt uiteindelijk dat zij geen goed werk hebben afgeleverd.

groet blackwidow
vV

Als antwoord op door blackwidow

normaal gesproken wordt een eerste prothese na trekken en plaatsen meerdere keren aangepast. ben je daarvoor terug geweest? . er wordt bij aanvraag gewoon een machtiging verstrekt voor een nieuwe prothese, je bent vrij deze te laten maken waar je wilt.
Het is vrij normaal dat in dit proces na ongeveer 6-12 mnd een nieuwe gemaakt moet worden. Blijkbaar is de informatie daaromtrent bij behandeling een jaar geleden niet goed gegeven of niet blijven hangen?
di, 01/23/2018 - 09:46 Permalink
blackwidow

Als antwoord op door vV

ben een aantal keren terug geweest, en steeds aangegeven dat het gebit niet goed zat. dan werd het maar weer aangepast. mijn punt is namelijk, er weinig met mijn klachten gedaan, niet goed geluisterd. en ik neem aan als er een professor rondloopt en die kijkt naar kaak dan die kunnen zien dat er iets niet klopt.

groet blackwidow
di, 01/23/2018 - 17:00 Permalink