Beoordeling foto's van de kiezen aub! Wat zien we allemaal?

Author:
Amira82
Posted:
ma, 02/19/2018 - 16:56
Ik ben vandaag bij een nieuwe tandarts geweest ivm verhuizing. Deze heeft geconstateerd dat mijn tandglazuur vrijwel verdwenen is, want dat is onder meer te zien aan de witte vlekjes aan de onderkant van mijn kiezen en daarnaast heb ik enkele gaatjes in mijn kiezen zowel rechts als links en boven en onder. Ik moet hem maar op zijn woord geloven, maar als ik deze foto's zie...dan zie ik geen gaatjes. Althans, ik ben geen tandarts hoor maar aan gaatjes dan zie je toch iets van een zwarte vlek of andere oneffenheden? De behandeling die hij voorstelde is: V92-A10 / V92-A10 / V92-A10 / V91-A10 / V91 / V92. Kostenplaatje zo'n 375 EU. Dit is een hoop geld en wil zeker weten of hij het bij het rechte eind heeft alvorens ik akkoord geef. Klopt het de begroting die hij voorstelde? Alvast bedankt!
Attach
Amira82

Als antwoord op door vV

Trouwens ja aanpak is de gaatjes vullen en evt boren. Daarnaast is mijn glazuur aangetast dus daar komen die gaatjes ook vandaan. Zure dranken etc. Moet flossen met een draad en ragers gebruiken. Dit laatste deed ik altijd maar moet nu icm flosdraad. Zure dranken beperken en als t nodig is altijd met rietje of naspoelen met water. Ik heb geen andere foto's.
ma, 02/19/2018 - 20:25 Permalink