Beste allemaal,
Gisteren een WKB gehad in de 3.6 kies. Behandeling was over een periode van tien dagen en bestond uit 2 afspraken. De noodvulling is gisteren weer vervangen voor een nieuwe vulling.. De tandarts heeft nog een foto gemaakt en gaf aan dat de drie kanalen weer schoon zijn..
Nu merkte ik vanmiddag dat het bultje op het tandvlees - nadat het vóór de 2e behandeling geslonken was - weer gegroeid is. Ik vrees dat het weer een nieuwe fistel word. Graag jullie reactie..
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Gisteren een WKB gehad in de 3.6 kies. Behandeling was over een periode van tien dagen en bestond uit 2 afspraken. De noodvulling is gisteren weer vervangen voor een nieuwe vulling.. De tandarts heeft nog een foto gemaakt en gaf aan dat de drie kanalen weer schoon zijn..
Nu merkte ik vanmiddag dat het bultje op het tandvlees - nadat het vóór de 2e behandeling geslonken was - weer gegroeid is. Ik vrees dat het weer een nieuwe fistel word. Graag jullie reactie..
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Toch weer terug naar de
Als antwoord op Toch weer terug naar de door Romy32
Toch weer terug naar de
Ik houd jullie op de hoogte..
Het bultje is vannacht
Als antwoord op Het bultje is vannacht door Xadrez
Het bultje is vannacht
Als antwoord op Het bultje is vannacht door Romy32
Het bultje is vannacht
Denken jullie aan een lekkende wortel of anders..?
Maandag consulteer ik weer de tandarts.
Hoe lang duurt het normaliter dat een fistel na de laatste wkb definitief geneest -/ verdwijnt?