Hoi allen,
Ik vond verschillende info over dit onderwerp maar niet precies mijn klacht. Hopelijk kunnen jullie me gerust stellen.
Precies 1 week geleden heb ik een naar zeggen klein gaatje laten vullen aan mijn achterste kies, onderkaak.
Ze waren zo klaar en het was goed gegaan. Nu ervaar ik een enorm stekende pijn wanneer ik het “gaatje” aanraak. Echt precies op het punt van het gaatje aanraak. Een soort stroomstoot, scherpe zenuwpijn.
Dit gebeurt dus ook als ik eet aan die kant, en het eten precies op dat plekje komt. Ik kan niet eten aan die kant.
Als ik het heb aangeraakt/eten op gekomen is is de steek ook meteen weer weg. Wat kan dit zijn en moet ik de tandarts bellen?
Alvast hartelijk bedankt!
Ik vond verschillende info over dit onderwerp maar niet precies mijn klacht. Hopelijk kunnen jullie me gerust stellen.
Precies 1 week geleden heb ik een naar zeggen klein gaatje laten vullen aan mijn achterste kies, onderkaak.
Ze waren zo klaar en het was goed gegaan. Nu ervaar ik een enorm stekende pijn wanneer ik het “gaatje” aanraak. Echt precies op het punt van het gaatje aanraak. Een soort stroomstoot, scherpe zenuwpijn.
Dit gebeurt dus ook als ik eet aan die kant, en het eten precies op dat plekje komt. Ik kan niet eten aan die kant.
Als ik het heb aangeraakt/eten op gekomen is is de steek ook meteen weer weg. Wat kan dit zijn en moet ik de tandarts bellen?
Alvast hartelijk bedankt!
zou zeker even de tandarts
Als antwoord op zou zeker even de tandarts door vV
Ik vroeg of ik toch langs mocht komen, nee wij kunnen niks.
Een zeer fel weerwoord eigenlijk.
Ze gaf aan dat het van krimpen kan komen.
Ik heb gezegd dat het alleen op die plek is, en of ik risico loop dat het erger wordt.
Nee, nee, kan ook beter worden.
Ik ervaar nog steeds de felle pijnscheut bij aanraking van précies dát plekje.
Als antwoord op zou zeker even de tandarts door tandpijnisnietfijn
en dat ze niets zouden kunnen is onzin. Al is het alleen maar controleren of er niets fout zit, en geruststelling dat er niets serieus is. Hoort bij je vak als zorgverlener.
Als antwoord op zou zeker even de tandarts door vV
Dit is elke keer zo met mijn tandarts. Ik ben 25 jaar en heb de afgelopen 5 jaar niets dan tandproblemen.
Ze staan telkens niet open voor geruststelling/check.
Als antwoord op zou zeker even de tandarts door tandpijnisnietfijn