Is dit een gaatje?

Author:
erieke
Posted:
wo, 05/02/2018 - 17:36
Hoi allemaal
Ja ik weet dat ik dit soort vragen bij mijn tandarts moet zijn maar een controle is al erg duur dus ik vraag het gewoon hier
Ik heb t gevoel dat ik sinds kort een gaatje heb in mijn kies af en toe heb ik er last van (niet altijd!) en als ik me tanden ermee poets komt er bloed uit.. nu is me vraag is het een gaatje of kan het komen door tandplak? zie foto
Attach
vV

los ervan dat een controle iets meer dan 20,- kost, met fotos die denk ik wellicht nodig zijn iets meer dan 50, maar je er honderden euri aan kosten voor behoud elementen, of verlies van elementen mee kan voorkomen, is de foto echt veel te slecht om iets te kunnen zeggen. Daarnaast is dat alleen het zicht van buiten, dus dan is er nog geen conclusie aan te ontlenen.
Ook is dit forum niet bedoeld als alternatief voor tandartsbezoek, alleen voor extra informatie bij vragen/onduidelijkheden .
Ik zou hier toch de tandarts mee bezoeken. Je doet jezelf tekort , lichamelijk, wanneer je dat niet doet of uitstelt om verkeerde redenen. (en goede redenen kan ik niet bedenken).
wo, 05/02/2018 - 19:42 Permalink