Doorkomende verstandskies, of toch iets anders?

Author:
Amber2706
Posted:
za, 05/19/2018 - 18:17
Ik loop nu al een tijdje met iets vervelends, ik heb een afspraak bij de tandarts gemaakt voor as. woensdag, maar loop me nogal zenuwachtig te maken en mezelf op het ergste voor te bereiden.

Een maand terug begon ik vreselijke pijnscheuten in mijn kiezen te krijgen rechts en links boven, en ze waren erg gevoelig voor warm en koud voedsel en drinken. Het ging gepaard met hevige hoofdpijn zo erg dat ik gewoon niet meer kon denken. Op een gegeven moment een paar dagen later was de pijn ineens verdwenen en ging alles weer goed.
Nu een aantal dagen geleden begon ik dezelfde klachten te krijgen, de hoofdpijn is alleen een heel stuk minder en komt af en toe opdagen, ipv de hele dag en super heftig. Nu krijg ik af en toe steken door mijn een-na laatste kiezen beide rechts en links boven, en heb ik heel soms last bij het kauwen van eten.
in het begin had ik ook een beetje last van koud en warm drinken en eten maar dat is nu inmiddels alweer weg.
Als ik bij het lege plekje waar mijn verstandskies zou moeten komen druk heb ik af en toe pijn. Zou het kunnen dat mijn verstandskiezen aan het vervelen zijn?

Ik ben ten einde raad, 3 dagen lijken ineens nog super lang te duren als je in onzekerheid zit.
Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn? En wat de symptomen van doorkomende of duwende verstandskiezen zijn? want dat kan ik nergens vinden.