Barst in mijn voortand

Author:
Dexter08
Posted:
di, 06/19/2018 - 12:18
Goedemiddag,

Afgelopen weekend heb ik tijdens een val een klap gehad tegen mijn voortand aan. Het voelde niet erg goed en toen ik de volgende dag ging kijken zat er een klein schuurtje die alleen met goed licht is te zien.

Ik heb gelijk de tandarts gebeld en ben daar langs gegaan. Hij gaf aan dat er mogelijk een scheurtje zit in het glazuur en dat hij daar niet zo veel mee kan doen.

Alleen blijf ik het best eng vinden omdat ik mijn voortand nog best wel voel. Vooral met koude wind, koude en warme dranken zijn gevoelig voor mijn tand. Ook misschien de angst dat ik zo zie gebeuren dat het hele stuk afbreekt..

Hebben jullie misschien ook zo iets gehad en kunnen jullie mij misschien geruststellen? Of wat raden jullie aan om te doen?

Hoor het graag. Alvast bedankt!
vV

met een dergelijke klap zijn tanden altijd even gevoelig. Duurt een of twee weken maar moet nu wel per dag minder gaan worden. Oftewel even geduld, houdt het aan retour tandarts. Is er een foto gemaakt? zo nee dan alsnog, bij aanhouden van de klachten.
di, 06/19/2018 - 12:40 Permalink
Dexter08

Als antwoord op door vV

met een dergelijke klap zijn tanden altijd even gevoelig. Duurt een of twee weken maar moet nu wel per dag minder gaan worden. Oftewel even geduld, houdt het aan retour tandarts. Is er een foto gemaakt? zo nee dan alsnog, bij aanhouden van de klachten.

Bedankt voor je reactie!

Er is inderdaad een foto ter voorzorg gemaakt. Daar valt niks raars op te zien en was ook gewoon goed.
di, 06/19/2018 - 14:11 Permalink