Pijnlijke kies

Author:
DaveyNL
Posted:
wo, 07/04/2018 - 02:51
Ik heb vorige week een kies laten vullen, het was een erg diepe vulling, waar net geen wkb voor nodig was. Enkele dagen napijn gehad, maar dat was te doen. Nu echter gigantische pijn als ik mijn kiezen ook maar heel lichtjes op elkaar zet. Ook lijkt het enigszins te plakken als ik ze op elkaar zet. Verder ook behoorlijk heftige pijn zonder dat ik mijn kiezen op elkaar heb. Tikken op de kies met mijn vinger doet ook pijn. Ik zit nu op Kos en zit hier nog tot maandag, wat een hel. Iemand een idee wat het kan zijn en wat ik moet doen..?
DaveyNL

Als antwoord op door vV

blijkbaar net wel een wortelkanaalbehandeling nodig, vrees ik. Dan toch een tandarts bezoeken.

Ik ben vanochtend naar een tandarts gegaan hier op Kos. Gelukkig sprak een van de twee mannen goed Engels, waardoor ik mijn probleem uit kon leggen. Hij ging gelijk aan de slag en uiteindelijk bleek dat er dus 3 ontstoken wortelkanalen zaten. Heeft deze gereinigd met een smerig goedje, waar ik nog steeds een vieze nasmaak van heb en een stinkende mond. Hij heeft het nog niet dichtgemaakt, maar opgevuld met watjes en morgen moet ik terugkomen voor de noodvulling. Verder antibiotica voorgeschreven gekregen. Hopelijk nog een leuke 2e helft van de vakantie, zonder al te veel pijn..
wo, 07/04/2018 - 14:51 Permalink
DaveyNL

Vanochtend teruggevlogen en tijdens het stijgen ineens weer enorme kiespijn. Snel pijnstilling genomen, maar sindsdien weer pijn bij aanraking van de kies en soms ook zomaar. Alsnog weer iets ontstoken of zal het puur door de druk kunnen komen?
ma, 07/09/2018 - 17:14 Permalink