Afgelopen vrijdag is er bij mij een apexresectie uitgevoerd. Die dag zelf en gisteren viel het mee qua pijn. Voornamelijk een dikke stijve wang wat irriteerde.
Echter werd ik vannacht wakker van de pijn. En nu voelt het nog steeds niet fijn. Het was een stekende pijn en ik merk ook dat de tanden rechtsonder gevoelig zijn. Ook het stukje waar gehecht is voelt niet fijn en de kies is ook gevoelig.
Is dit normaal? En hoe lang mag dit duren? Mocht de pijn aanhouden, wanneer trek je dan aan de bel?
Echter werd ik vannacht wakker van de pijn. En nu voelt het nog steeds niet fijn. Het was een stekende pijn en ik merk ook dat de tanden rechtsonder gevoelig zijn. Ook het stukje waar gehecht is voelt niet fijn en de kies is ook gevoelig.
Is dit normaal? En hoe lang mag dit duren? Mocht de pijn aanhouden, wanneer trek je dan aan de bel?
Het lijkt me niet vreemd dat
Gaat het inmiddels wat beter?
Als antwoord op Het lijkt me niet vreemd dat door Romy32
Die wond blijft gevoelig. Maar ook die kies. Het voelt echt heel erg als zenuwpijn. Weet niet zo goed wat ik er mee aan moet.
Als antwoord op Het lijkt me niet vreemd dat door masamesa
Het is toch een kleine operatie die is uitgevoerd, zo moet je het zien.
Alles moet nu genezen en tot rust komen.
Als antwoord op Het lijkt me niet vreemd dat door Romy32
Ik kan het gelukkig met pijnstillers nog wel wat onderdrukken. Ik hoop dat het snel minder wordt.
Als antwoord op Het lijkt me niet vreemd dat door masamesa
En als het je echt niet lekker zit, gewoon even bellen.
Het is soms fijn om nog even bevestigd te krijgen dat het een poosje kan duren.
Voor je eigen geruststelling.
Sterkte ermee!