Goedemiddag,
Ik zit met een dilemma, ik heb nu een schildje bij 1 van mijn voortanden, waar eerder een stifttand heeft gezeten maar dat schildje zal niet lang meer meegaan. Nu zit ik te twijfelen tussen een frame met nog wat meer tanden of 1 kroon. Nu is een frame financieel een stuk goedkoper dus nog betaalbaar en een kroon een stuk duurder.
Heb in het verleden (2002) ook al eens een frame gehad maar kon daar absoluut niet aan wennen dus maar kort gebruikt. Nu twijfel ik of ik dat wel moet gaan doen. De tandarts zegt wel dat de technieken een stuk verbeterd zijn. Ik heb geen idee of het toen het metaal was waar ik niet aan wennen kon (misschien allergie).
Hoop dat iemand mij hier advies in kan geven.
Vriendelijke groet Jet
Ik zit met een dilemma, ik heb nu een schildje bij 1 van mijn voortanden, waar eerder een stifttand heeft gezeten maar dat schildje zal niet lang meer meegaan. Nu zit ik te twijfelen tussen een frame met nog wat meer tanden of 1 kroon. Nu is een frame financieel een stuk goedkoper dus nog betaalbaar en een kroon een stuk duurder.
Heb in het verleden (2002) ook al eens een frame gehad maar kon daar absoluut niet aan wennen dus maar kort gebruikt. Nu twijfel ik of ik dat wel moet gaan doen. De tandarts zegt wel dat de technieken een stuk verbeterd zijn. Ik heb geen idee of het toen het metaal was waar ik niet aan wennen kon (misschien allergie).
Hoop dat iemand mij hier advies in kan geven.
Vriendelijke groet Jet
frames is niet zo veel ,
frame is duurder dan een kroon. voordeel is idd dat er meer tanden/kiezen in 1x weer bij kunnen. Het blijft een uitneembaar hulpmiddel, de meeste mensen met een kunstbeen lopen ook geen marathon meer (als ze dat eerst wel konden).
Er zijn geen garanties te geven of het nu wel goed/beter gaat maar dan ben je dus wel die tand kwijt waar het nu om gaat...
Frame
Als antwoord op Frame door Sazz
Frame
Als antwoord op Frame door vV
Frame
Als antwoord op Frame door Sazz
Frame
Als antwoord op Frame door Lieneke
Frame