Ik ben vandaag bij mijn tandarts geweest om een kies uit mijn bovenkaak te laten trekken. De tandarts deed vervolgens een kleine test waarbij hij mijn neus dicht hield en ik moest blazen. Hierbij kwam een of ander raar geluid uit mijn kies en dus begon hij flink wat hechtingen aan te leggen.
Hierna werd ik naar huis gestuurd met het advies voorlopig voorzichtig mijn neus te snuiten etc etc, maar toen de verdoving uitgewerkt was en ik begon met wat eten, kwam dat rare geluid weer terug bij het slikken. Alleen wanneer ik mijn tong dusdanig plaats dat de kies afgesloten is, is er niets aan de hand.
Is het verstandig om terug naar mijn tandarts te gaan hiermee of is het kwestie van wachten tot de wond genezen is?
Alvast bedankt voor uw reacties!
Hierna werd ik naar huis gestuurd met het advies voorlopig voorzichtig mijn neus te snuiten etc etc, maar toen de verdoving uitgewerkt was en ik begon met wat eten, kwam dat rare geluid weer terug bij het slikken. Alleen wanneer ik mijn tong dusdanig plaats dat de kies afgesloten is, is er niets aan de hand.
Is het verstandig om terug naar mijn tandarts te gaan hiermee of is het kwestie van wachten tot de wond genezen is?
Alvast bedankt voor uw reacties!
hoe is het nu? soms is het
Als antwoord op hoe is het nu? soms is het door vV
hoe is het nu? soms is het