Hallo! Afgelopen maandag heb ik een kies laten trekken en de tandarts heeft toen 2 van die stokjes of prikkers of wat zijn het? in het gat gestopt. Maar hij heeft er verder niks over gezegd. Waarvoor zijn die en moeten die blijven zitten, lossen ze op of moeten ze eruit?
Hij heeft trouwens ook mijn tong geraakt met verdoven en die tintelt nu nog steeds... kan ik daar nog wat mee? Want ik lees alleen maar dat het maanden kan duren voor dat weg is..
Hij heeft trouwens ook mijn tong geraakt met verdoven en die tintelt nu nog steeds... kan ik daar nog wat mee? Want ik lees alleen maar dat het maanden kan duren voor dat weg is..
Die stokjes / prikkers zijn
Mocht het je een beetje gerust stellen: Ze hebben bij mij zeker al een stuk of 12 kiezen getrokken waarbij mijn tong vaak genoeg verdoofd is geraakt. Tot nu toe was het de volgende dag gewoon weg met soms nog een lichte tinteling die binnen 2 a 3 dagen ook weg was.
Als antwoord op Die stokjes / prikkers zijn door icecub
Als antwoord op Die stokjes / prikkers zijn door Marijke85
Als antwoord op Die stokjes / prikkers zijn door Lieneke
Als antwoord op Die stokjes / prikkers zijn door Lieneke
Mijn tong voelt nog steeds verdoofd en we zijn nu een week verder. Echt niet prettig, ook niet met eten en drinken, mis een stukje smaak