Beste tandarts,
In verband met enkele opgetreden problemen, waaronder afgebroken kiezen, heb ik besloten om mijn gebit volledig te laten renoveren. Mijn voortanden wil ik laten verfraaien met facings, maar ik weet niet wat ik met mijn kiezen moet doen. Worden er dan een soort facings voor kiezen gemaakt of worden deze voorzien van een kroon?
Recente berichten die ik heb gelezen over het succesvol laten teruggroeien van tanden en kiezen door middel van stamcellen laten mij echter twijfelen. Toonaangevende onderzoekers op dit gebied zweren erbij dat het binnen twee jaar mogelijk zal zijn om deze techniek uit te voeren. Het testproces is in volle gang en indien het mogelijk zal zijn in de nabije toekomst, is het dan niet zonde om voor een dure renovatie te kiezen?
Met vriendelijke groet!
In verband met enkele opgetreden problemen, waaronder afgebroken kiezen, heb ik besloten om mijn gebit volledig te laten renoveren. Mijn voortanden wil ik laten verfraaien met facings, maar ik weet niet wat ik met mijn kiezen moet doen. Worden er dan een soort facings voor kiezen gemaakt of worden deze voorzien van een kroon?
Recente berichten die ik heb gelezen over het succesvol laten teruggroeien van tanden en kiezen door middel van stamcellen laten mij echter twijfelen. Toonaangevende onderzoekers op dit gebied zweren erbij dat het binnen twee jaar mogelijk zal zijn om deze techniek uit te voeren. Het testproces is in volle gang en indien het mogelijk zal zijn in de nabije toekomst, is het dan niet zonde om voor een dure renovatie te kiezen?
Met vriendelijke groet!
ik vraag mij af wie die
Als antwoord op ik vraag mij af wie die door vV
ik vraag mij af wie die
Professor Paul Sharpe, verbonden aan het prestigieuze Kings College in London, is er het meest optimistisch over. Wanneer je Google inschakelt, zijn er tientallen resultaten over hem en zijn team te vinden.
Als antwoord op ik vraag mij af wie die door razor
ik vraag mij af wie die
ik vraag mij af wie die
Zo'n stamcelbehandeling zou ik gewoon kunnen bekostigen.
De stand van zaken is dat Sharpe en zijn team nu tests aan het uitvoeren zijn op ratten, waarvan de tanden viermaal groter zijn dan die van muizen. Wanneer het aanslaat, zullen de resultaten openbaar worden gemaakt en daarna zullen verzoeken voor tests op menselijke vrijwilligers worden aangevraagd. Sharpe hoopt dan tussen nu en vijf jaar deze techniek op grote schaal toe te kunnen passen.
Helaas reageert Sharpe nauwelijks meer op e-mailberichten. Waarschijnlijk vanwege de drukte en de tijd die het onderzoek in beslag neemt, en omdat het vrijwel zeker is dat hij wordt overspoeld wordt door wanhopige en inhoudsloze berichten, waardoor hij geen zin meer heeft om erop in te gaan.
Als antwoord op ik vraag mij af wie die door razor
ik vraag mij af wie die
ik vraag mij af wie die