Beste,
Ik heb al jaren last van mijn tandvlees, min tandvlees is ziek volgens mijn tandarts. Nu gebruik ik Vitis tandpasta en mondspoeling.
Ik vraag me af, als ik de mondspoeling na het poetsen gebruik elimineert dat niet de werking van de tandpasta ?
Ik heb al jaren last van mijn tandvlees, min tandvlees is ziek volgens mijn tandarts. Nu gebruik ik Vitis tandpasta en mondspoeling.
Ik vraag me af, als ik de mondspoeling na het poetsen gebruik elimineert dat niet de werking van de tandpasta ?
wat is daar de aanleiding toe
misschien dit proberen.
https://www.skino3.nl/OzonOlijfolie-mondverzorging
Beste,
Inderdaad verzwakt het de werking van tandpasta. In mondwater zit een veel geringere concentratie fluoride dan tandpasta met. Met het spoelen spoel je de tandpasta weg.
het kan absoluut geen kwaad het een keer tussendoor te gebruiken, bijv. midden op de dag ofzo.
Als antwoord op Beste, door Thecorrs01
Beste,
Wat ik een beetje mis in het advies van de tandarts, is dat alleen poetsen en spoelen met een bepaald middel lang niet genoeg is om tandvleesontsteking tegen te gaan. De manier waarop je poetst en het dagelijks tussen de tanden reinigen is vele malen belangrijk. Is hier informatie over gegeven en is dit voorgedaan?
Als antwoord op Beste, door Lieneke
Beste,
Ik gebruik ook Gum tandenstokers en ik floss. Sinds een korten tijd. De tandenstokers gebruik ik al langer. Mijn tandarts zegy dat mijn tandvlees waarschijnlijk nooit meer beter wordf.
Als antwoord op Beste, door Angel66
Beste,