Mijn vader is 87 jaar oud. Onderaan zijn rechterkaak heeft zich over een periode van meerdere jaren een aanwas gevormd, zo’n soort beenachtig bolletje van nu toch al 2 cm diameter. Het veroorzaakt geen pijn en is ook niet kwaadaardig. De kaakchirurg zou dat willen verwijderen met een operatieve ingreep.
Langs de buitenkant opereren is delicaat, want men loopt gevaar een zenuw te raken, waardoor mijn vader geen controle meer zou hebben over de rechterkant van zijn mond.
Dus zou de ingreep gebeuren via de mond en dat onder volledige verdoving.
Welke risico’s daaraan verbonden zijn, weten we niet, mijn vader kreeg weinig info hierover.
Zijn er mensen die dergelijke ingreep hebben ondergaan en ons daar wat uitleg over willen geven.
Is dergelijke operatie eigenlijk nog wel nodig, gezien zijn leeftijd, zijn conditie (mijn vader draagt een pacemaker) en het feit dat het geen pijn doet en niet kwaadaardig is?
Langs de buitenkant opereren is delicaat, want men loopt gevaar een zenuw te raken, waardoor mijn vader geen controle meer zou hebben over de rechterkant van zijn mond.
Dus zou de ingreep gebeuren via de mond en dat onder volledige verdoving.
Welke risico’s daaraan verbonden zijn, weten we niet, mijn vader kreeg weinig info hierover.
Zijn er mensen die dergelijke ingreep hebben ondergaan en ons daar wat uitleg over willen geven.
Is dergelijke operatie eigenlijk nog wel nodig, gezien zijn leeftijd, zijn conditie (mijn vader draagt een pacemaker) en het feit dat het geen pijn doet en niet kwaadaardig is?
wat is de reden dat de
Als antwoord op wat is de reden dat de door vV
wat is de reden dat de
Als ik uw vader was zou ik