Last van rechter achterkant

Author:
Ouszz
Posted:
di, 08/27/2019 - 16:31
Hallo

Het is nu de vierde dag dat ik een erg opgezwollen en drukkend gevoel heb rechts achterin mijn gebit. Als ik mijn tong in de buurt van het plekje plaats, krijg ik best wel wat pijn. Ook kauwen gaat moeizaam. Harde dingen durf ik niet echt te eten. Mijn verstandskies zie ik deels uit mijn tandvlees komen van de buitenkant van mijn gebit maar van de binnenkant zie ik gewoon een lap tandvlees erover. In de afgelopen vier dagen is de pijn hetzelfde en dus niet minder geworden.

Ik vroeg me af of mensen weten wat dit eventueel kan zijn, wanneer en of ik naar de tandarts moet en hoeveel de kosten zullen bedragen. Ik zit namelijk krap en wil niet onnodig gaan naar de tandarts.
vV

klinkt als een ontsteking rondom de verstandskies , die waarschijnlijk klem ligt. daar zal dus iets aan gedaan moeten worden. (ps: dit forum is niet bedoeld als alternatief voor tandartsbezoek, dat blijft nodig . Niet gaan betekent meestal dat wanneer er iets mis gaat dat probleem groter is dan eigenlijk nodig was geweest en vaak ook meer kost om recht te zetten).
wo, 08/28/2019 - 13:23 Permalink