Vanochtend naar tandarts geweest, foto's gemaakt die zijn goed (zei ze voorzichtig), toen ging ze tandsteen verwijderen en polijsten. Dag Kluun!
Dus ik kijk net vrolijk naar mijn tandsteen schone tanden, zie ik een klein grijs/puntje op mijn midden ondertand. Ik probeer het weg te krassen/poetsen maar het gaat niet weg!!! Het is alsof er een schilffertje van de ijzeren tandsteen-verwijder haakje van mijn tandarts zit! Kan dit weg? En zo nee, kan dit kwaad?
Dus ik kijk net vrolijk naar mijn tandsteen schone tanden, zie ik een klein grijs/puntje op mijn midden ondertand. Ik probeer het weg te krassen/poetsen maar het gaat niet weg!!! Het is alsof er een schilffertje van de ijzeren tandsteen-verwijder haakje van mijn tandarts zit! Kan dit weg? En zo nee, kan dit kwaad?
wellicht een klein putje waar
Als antwoord op wellicht een klein putje waar door vV
Dank voor je reactie, nee ik denk niet dat het een gaatje is, ik heb verder ook nergens vullingen/gaatjes. Bovendien is dit gewoon aan de voorzijde van mijn tand. Alleen ben ik bang dat de tandarts het beschadigd heeft? Ze zat namelijk wel te krassen op die tand met haar tandsteenverwijder-haakje....
Als antwoord op wellicht een klein putje waar door kluun1985
.
Als antwoord op wellicht een klein putje waar door vV
Als antwoord op wellicht een klein putje waar door dem_surg
Als antwoord op wellicht een klein putje waar door Lieneke
Ik heb zo'n stipje ook op de lijmbolletjes van de draad die aan de achterkant van mijn tanden zit....ik neem aan dat het van die lijmbol wel vervaagt, geldt dat ook voor de tand?
Als antwoord op wellicht een klein putje waar door kluun1985