Sommige aanbieders claimen dat ultradunne facings (0,1-0,2mm) gebruikt kunnen worden om een tand langer te maken, hoe kan dat? Zelfs als het kan, lijkt me dat dit supersnel breekt en dus wellicht niet de voorkeur heeft? Ik dacht dat het idee van niet slijpen er juist voor was om meer sterkte te behouden, natuurlijke tanden zijn sterker dan facings right?
Het andere is: hoe kunnen ze verkleuringen verbergen, aangezien een compleet opaque facing er onnatuurlijk uit zou zien? Ik heb gezien dat het kan, maar toch benieuwd hoe het kan haha. Bij voorbaat dank voor informatie!
Het andere is: hoe kunnen ze verkleuringen verbergen, aangezien een compleet opaque facing er onnatuurlijk uit zou zien? Ik heb gezien dat het kan, maar toch benieuwd hoe het kan haha. Bij voorbaat dank voor informatie!
dat kan niet met ultradunne
Als antwoord op dat kan niet met ultradunne door vV
https://www.kleinsman.de/nl/ons-work/non-prep-facings/
Ik snap er echt niks van en vraag me af of dat ook wel duurzaam kan zijn. Ik bedoel ik lees dat minder/niet slijpen bij sommige tandarts de voorkeur heeft, omdat eigen tand sterker is dan porselein, maar een mega dunne snijrand lijkt mij ook niet stevig!
Als antwoord op dat kan niet met ultradunne door JK12
mbt die site: paar opmerkingen:
ik zie geen echt serieus verkleurde elementen behandeld. Daarnaast kan ik niet controleren of voor en na daadwerkelijk dezelfde persoon betreft, mede door het toepassen van wat fotografische trucjes zoals spelen met witbalans en kleurverzadiging. Maar bij een paar weet ik eigenlijk vrijwel zeker dat voor en na niet bij elkaar hoort. Laat je dus niet bedonderen...
Wanneer je ergens wat laat doen en het betreft maskeren kleur: maak een overeenkomst op basis van resultaatverplichting, en omschrijf duidelijk wat je wel en niet wilt/accepteert. doen ze er niet aan mee kunnen ze dus niet waarmaken wat ze beweren.
Als antwoord op dat kan niet met ultradunne door vV
Bedankt voor de tip! Dit is de eerste keer dat ik hoor over 'resultaatverplichting' en het maken van een overeenkomst. Is dat een gangbaar iets om te doen? Zou wel fijn zijn, je bent toch altijd een beetje overgeleverd aan de behandelaar en wat voor werk hij/zij levert.
Foto's zijn inderdaad niet van heel erg verkleurde tanden. Ik denk dat het wel dezelfde mensen zijn, maar het licht kan wel net iets anders zijn ja.
een tandarts heeft normaal