Goedenavond,
Ik ben onlangs bij de tandarts geweest omdat een klein stukje van mijn kies was afgebroken aan de bovenkant. De tandarts heeft dit gevuld met composiet echter zie ik nu ook op de factuur code E01 staan. Ik heb niets gehoord over een eventuele wortelkanaalbehandeling en mijn vraag is dan ook of het kan dat dit terecht gedeclareerd wordt? Alvast bedankt voor het lezen.
Met vriendelijke groet,
Laura
Ik ben onlangs bij de tandarts geweest omdat een klein stukje van mijn kies was afgebroken aan de bovenkant. De tandarts heeft dit gevuld met composiet echter zie ik nu ook op de factuur code E01 staan. Ik heb niets gehoord over een eventuele wortelkanaalbehandeling en mijn vraag is dan ook of het kan dat dit terecht gedeclareerd wordt? Alvast bedankt voor het lezen.
Met vriendelijke groet,
Laura
wat zegt de tandarts zelf
Als antwoord op wat zegt de tandarts zelf door vV
Als antwoord op wat zegt de tandarts zelf door LauraBz
Alleen een periodieke controle (C11) mag naast andere zaken gedeclareerd. Mits gedaan (dus controle hele gebit).
wat ze gedaan hebben is gewoon declaratiefraude...en dan ook nog alleen voor eigen gewin. Ik zou ze aanmanen die code van de nota af te halen, of anders een klacht indienen bij de NZA. (FIOD mag ook want het is feitelijk een economisch delict).
En zoek een andere tandarts, want dit doen ze waarschijnlijk vaker, ook met andere codes die minder opvallen.
Als antwoord op wat zegt de tandarts zelf door vV
Als antwoord op wat zegt de tandarts zelf door LauraBz