Goedenavond. Vanmorgen bij de tandarts geweest. En ik weet het mijn gebit is in een zeer slechte staat. Nu was ik er vanmorgen en vroeg of ik over half jaar moest terug komen. Hij zei van dat mag zeker maar zo patiënt als jou demotiveerd mijn werk als tandarts en heb ik geen zin om elke keer maar weer de gaatjes te vullen.
Ik weet het ik doe het echt fout en heb slechte motivatie met poetsen. Maar ik voel me nu geweigerd door me tandarts. En mijn vraag is mag dit zo maar. Is het nu verstandig om een andere tandarts te zoeken. Mijn vrouw en kindere n gaan ook naar die tandarts . Maar mijn gevoel zegt om daar gewoon weg te gaan.
Gr
Ik weet het ik doe het echt fout en heb slechte motivatie met poetsen. Maar ik voel me nu geweigerd door me tandarts. En mijn vraag is mag dit zo maar. Is het nu verstandig om een andere tandarts te zoeken. Mijn vrouw en kindere n gaan ook naar die tandarts . Maar mijn gevoel zegt om daar gewoon weg te gaan.
Gr
Een hele onhandige uitspraak.
Ik zou ...als ik jou was...vooral bezig gaan met flink goed tandenpoetsen ipv bezig zijn met of je tandarts onvriendelijk was. Hij probeert je iets duidelijk te maken...
Misschien heb je even hulp nodig van de mondhygienist om je mondhygiene te verbeteren. De mondhygienist is over het algemeen iets beter in communicatie. Dan gaat de mh opzoek naar jouw eigen motivatie. Hoe belangrijk is je gebit voor je? In hoeverre ben je ervan overtuigd dat je zelf vat kunt hebben op je gebit? Wat heb je er voor over?
Als antwoord op Een hele onhandige uitspraak. door Lieneke
Dus aan de mh heb ik ook niks extras. Maar is wel goede optie van je.
Ik ben nu nog onzekerder geworden door dit voorval.
Gr
Als antwoord op Een hele onhandige uitspraak. door Anoniem90