Pijn op ontzenuwde tand na ragen

Author:
NixoN
Posted:
di, 01/28/2020 - 03:58
Dag tandexperten

Na 3 weken niet geflost of een rager te gebruiken besloot ik vorige maandag een rager te gebruiken. Op dinsdag begon ik pijn te ondervinden in een reeds ontzenuwde tand...

Meteen beginnen flossen en ragen maar de pijn ging niet weg en vrijdag was het verdict van de tandarts wat onzeker. Hij nam een foto met een machine uit de jaren 70 en zag niets op de foto. De tandarts zei dat het misschien een beginnend abces was, schreef antibiotica en een pijnstiller voor en verwees me door naar een endodontoloog.

Vandaag zijn we dinsdag, 4 dagen later en is de pijn vooral snachts immens. Ik begin te twijfelen of de tandarts wel echt weet wat de pijn veroorzaakte en of ik niet een niuuwe afspraak bij een andere tandarts moet maken. Dit is vraag 1.

Vraag 2. Dit kan heel dom overkomen maar hoe kan het dat de pijn begon net na het ragen? Als toppunt is het zo dat ik nu terug elke dag ben beginnen ragen en flossen, sinds gisteren heb ik nu ook pijn aan een tweede tand en dit lijkt me toch heel straf indien dit toeval is...
Doe ik het fout?

Duizendmaal dank voor jullie hulp!