N.a.v. een nieuw te starten behandeling t.w. een brug, kreeg ik geen echte begroting, maar lukraak een bedrag wat dan ook het enige bedrag zal zijn. Want zo redeneren ze dat zij geen materiaal en techniekkosten kunnen plaatsen in de begroting.
Volgens mij is dat onzin, maar ze zijn er heel stellig over.
Wat is jullie advies hierover?
En zijn er kosten aan verbonden, aan een begroting te laten opstellen?
graag jullie kijk hierover,
Volgens mij is dat onzin, maar ze zijn er heel stellig over.
Wat is jullie advies hierover?
En zijn er kosten aan verbonden, aan een begroting te laten opstellen?
graag jullie kijk hierover,
Onzin dit verhaal. Een
Als antwoord op Onzin dit verhaal. Een door Grappa
Onzin dit verhaal. Een
Je bent me daar toch in een vreemde situatie terecht gekomen.
Je tandarts stelt een brug voor, gooit een bedrag in de ruimte en kan dat niet verder onderbouwen of toelichten.
Ik zou zo denken vraag de door je tandarts reeds verzamelde gegevens op en ga daarmee voor een "second opinion" naar een andere tandarts.
Ik hoop dat ik je met mijn opmerkingen heb kunnen helpen :-)
voor het onderzoeken voor, en
beetje praktijk heeft tegenwoordig zelfs software die de vergoeding vanuit de zorgverzekeraar uitrekent...
opnieuw vreemde taferelen
Ik heb zoveel nare ervaringen met oneerlijke tandartsen dat dit vragen om moeilijkheden is.
Nu al bij diverse praktijken meegemaakt!
Waarschijnlijk om problemen naderhand van zich af te kunnen schuiven, ik zal het anders niet kunnen benoemen.
Duidelijk gevraagd om schriftelijk desnoods email opdat ik alles nog eens rustig kan doornemen en overdenken. Het is een hele dure behandeling nota bene!
Dat kunnen ze hun cliënten of patiënten toch niet aandoen! Ik weet niet waar dit nog wel gedaan wordt, ik heb alle opties nu wel gehad hier in de omgeving.
Of dat er heel veel onderzoek (lees kassa) moet worden gedaan, terwijl ik vrij recente onderzoeken ze zo kan leveren, maar nee, dat moet bij hun nog eens dunnetjes? over!
Al gauw weer 500 euro armer zonder dat er echt iets is gebeurd.
Hebben jullie daar ervaring mee?