Hallo
Wegens verhuizing ben ik op zoek naar een tandarts omgeving Druten.
Ik heb een probleem met verdovingen, die bij mij niet standaard doen wat ze moeten doen. Mijn vorige tandarts behandelde mij standaard met de citoject. En dat ging perfect! Nu zijn wij verhuisd van Brabant naar Gelderland en overgestapt naar een tandarts in de buurt. Na een gesprek, uitleg etc zou het helemaal goed komen. Dus niet.... waardoor mijn vertrouwen helemaal weg is. Ik zoek een tandarts die verdooft met de citoject en dan is er niks a aan de hand. Maar die zijn schijnbaar moeilijk te vinden. Heb zo'n spijt dat ik ben weggegaan vanwege de afstand bij mijn vorige tandarts.... Maar hij neemt nu geen patiënten meer aan.
Wie kan mij adviseren?
Groet
Jea
Wegens verhuizing ben ik op zoek naar een tandarts omgeving Druten.
Ik heb een probleem met verdovingen, die bij mij niet standaard doen wat ze moeten doen. Mijn vorige tandarts behandelde mij standaard met de citoject. En dat ging perfect! Nu zijn wij verhuisd van Brabant naar Gelderland en overgestapt naar een tandarts in de buurt. Na een gesprek, uitleg etc zou het helemaal goed komen. Dus niet.... waardoor mijn vertrouwen helemaal weg is. Ik zoek een tandarts die verdooft met de citoject en dan is er niks a aan de hand. Maar die zijn schijnbaar moeilijk te vinden. Heb zo'n spijt dat ik ben weggegaan vanwege de afstand bij mijn vorige tandarts.... Maar hij neemt nu geen patiënten meer aan.
Wie kan mij adviseren?
Groet
Jea
Beste Jea 1967,
Mijn idee, bel de "citoject"tandarts op, leg de situatie uit.
Met een beetje goede wil, is er vast wel een gaatje te vinden.
Ik hoop dat mijn opmerkingen je verder helpen.
Laat je weten hoe het afloopt?
Als antwoord op Beste Jea 1967, door MarcelD
Beste Marcel
Hij neemt geen nieuwe patiënten of een patiënt terug.
Gaat er binnenkort ook mee stoppen vanwege pensioen.
Dat schiet ook niet op.
Als antwoord op Beste Marcel door Jea1967
Beste Marcel
Hoe nu verder?
-1 Je zou een kort mailtje kunnen maken waarin je je probleem en je hulpvraag omschrijft.
Dit dan rondsturen naar de praktijken in Druten.
-2 Vervolgens in een steeds grotere cirkel rondom Druten. bv. in Beuningen.
Beste Marcel
Als antwoord op Beste Marcel door Jea1967
Nou nog steeds niet gevonden…
Mijn "oude" tandarts is met Pensioen inmiddels.
Zijn hier geen tandartsen op het forum die dit wel doen?
Ik begrijp uw goede…