Ik heb afgelopen vrijdagmiddag mijn verstandskiezen plus buurkiezen laten trekken aan de rechterkant. Goed veel napijn gehad maar het leek redelijk onder controle met pijnstilling. Zwelling begon ook af te nemen. Sinds zondagmiddag kreeg ik stekende pijn die niet wegging met pijnstilling en snachts heb ik de hele nacht wakker gelegen van enorme stekende pijn in de wond. Sochtends meteen de kaakchirurg gebeld maar die vond het te vroeg om daar iets over te zeggen en zei dat ik het goed moest spoelen. Ben wel nog langs mijn eigen tandarts geweest vanmorgen en die gaf aan dat er waarschijnlijk viezigheid in de holte zit en legde me beter uit hoe ik moest spoelen. Inmiddels zit ik weer thuis maar de pijn is nog niet echt minder. Is dit normaal, en na hoelang spoelen moet ik eigenlijk wel wat verbetering gaan verwachten? Ik heb overigens geen koorts, geen opgezette lymfeklieren, alleen smaakt de wond een beetje vies.
Helaas kan dit gebeuren…
Als antwoord op Helaas kan dit gebeuren… door Tandarts_Richa…
Oké. Wow 3-4 weken.. Jeetje…
het moet afnemen maar is per…
Oké bedankt! Nog steeds veel…
Gaat de goede kant op …
Dag tandarts Richard, ik heb…
Als antwoord op Dag tandarts Richard, ik heb… door Sammie123
Nu na ongeveer 7 uur is de…
mengt u zelf de…
Als antwoord op mengt u zelf de… door Tandarts_Richa…
Mijn partner heeft dat…
vertrouw er op
Als antwoord op vertrouw er op door Tandarts_Richa…
Dag tandarts Richard, Het…
Het lijkt de dagen langzaam steeds beter te gaan. Pijn is minder erg en soms zelfs helemaal geen pijn.
Ik leef eigenlijk nog steeds op vla, en gister had ik zo'n honger en trek dat ik toch maar even wat crackers voorzichtig heb gegeten. Daarna tanden gepoetst, met monoject gespoeld en lekker naar bed gegaan. Uur later kreeg ik echt weer hevige pijn in de wond en kon ik me geen houding geven. Wond opnieuw uitgespoeld met corsodyl en toen kwam er wel wat troep uit, geen pus maar misschien etensresten, bloed of zo iets. Na 2 keer spoelen kwam er niks meer uit, en na een paar uur begon de pijn weer af te nemen. In slaap gevallen en nu wakker zonder pijn. Is dit een normaal fenomeen bij een dry socket? Moet ik toch nog maar even een paar dagen op vloeibaar voedsel leven?
Groeten Sammie
Je hoeft niet op vloeibaar…