Author: arwindramautar Posted: di, 11/30/2021 - 15:05 Stel dat je tijdens je slaap je tong krachtig tegen je tanden drukt of krachtig met je voortanden op je tong bijt, kunnen je tanden dan los gaan? Tandarts_Richa… Alleen als de ophanging v d… Alleen als de ophanging v d tanden al slecht zijn. Bijvoorbeeld als gevolg v roken en slechte mondhygiëne. Met op je tong bijten ...neen. Denk dat de pijnlijke reactie er voor zorgt dat u niet doorbijt. Stuur privébericht Login of registreer om te reageren di, 11/30/2021 - 17:39 Permalink Tandarts_Richa… Heeft u mijn vorig advies… Heeft u mijn vorig advies opgevolgd. Dan hoeft u geen zorgen te maken. Diegenen die u behandelen wijzen u de weg. Stuur privébericht Login of registreer om te reageren di, 11/30/2021 - 22:13 Permalink 338 weergaves
Tandarts_Richa… Alleen als de ophanging v d… Alleen als de ophanging v d tanden al slecht zijn. Bijvoorbeeld als gevolg v roken en slechte mondhygiëne. Met op je tong bijten ...neen. Denk dat de pijnlijke reactie er voor zorgt dat u niet doorbijt. Stuur privébericht Login of registreer om te reageren di, 11/30/2021 - 17:39 Permalink
Tandarts_Richa… Heeft u mijn vorig advies… Heeft u mijn vorig advies opgevolgd. Dan hoeft u geen zorgen te maken. Diegenen die u behandelen wijzen u de weg. Stuur privébericht Login of registreer om te reageren di, 11/30/2021 - 22:13 Permalink
Alleen als de ophanging v d…
Heeft u mijn vorig advies…