Donderdag 6 januari heb ik een apexresectie gehad. Deze verliep moeizaam omdat mijn kaakbot erg breed schijnt te zijn bij de een-na-laatste kies waar dit niet gebruikelijk is. Maar goed, behandeling is gelukt. Nu 6 dagen later heb ik nog best last van zwelling en bij vlagen wat pijn. Maandag zijn de hechtingen eruit gehaald omdat me die enorm irriteerden richting de wang en heel erg trokken. De kaakchirurg heeft de wond bekeken en zei dat mocht het dikker worden, ik woensdag weer moest bellen voor antibiotica kuur gezien hij niet wist of het zwelling was of ontsteking. De opening blijft wat onrustig en naar mijn idee zette dit ook wat op dus vandaag gestart met antibiotica. Mijn vraag is moet ik mij zorgen maken? Ik heb geen verhoging/gloeiende wang/gebonk maar wel een ontzettende drukgevoel in mijn kaak. De wond is ook nog een beetje open, daarachter wel wit voor zover ik kan zien en bloedt niet. Ik ben morgen 38 weken zwanger en het laatste wat ik wil is met kiespijn bevallen of in het kraambed liggen 😢
Ohja; de ene foto is met hechting (zondag) en de andere zonder (vandaag)
Ohja; de ene foto is met hechting (zondag) en de andere zonder (vandaag)
De foto zonder. De kaak…
het kan soms langer duren…
Dan lijkt het me goed om…
Een kuur altijd afmaken. Ik…
Vandaag nogmaals ter…
Gelukkig bevestiging v d KC…
Als antwoord op Gelukkig bevestiging v d KC… door Tandarts_Richa…
Bedankt. Het is niet een…
Dit kan lange tijd duren…
Fijn, bedankt voor de snelle…
Als het een verder normaal…