Ik heb 3 weken geleden een implantaat laten plaatsen nadat een kies (rechtsboven 15) was getrokken. Van de kies had ik na een wortelkanaalbehandeling al jaren last. In eerste instantie was ik dus blij dat de kies eruit kon en een implantaat klonk als een prima oplossing. Inmiddels anderhalve week geleden is het implantaat verwijderd, omdat het los stond en ontstoken was. Mijn lichaam stootte het af. Het was zirkonium. Ik heb nooit gerookt, geen tandvleesproblemen en behalve deze ene kies een nagenoeg gaaf gebit. Dus heel vreemd allemaal en ik baal er behoorlijk van. Ik heb nu nog steeds een drukkend gevoel in mijn neus (of er een klem op staat), voortdurend lichte hoofdppijn en een pijnlijke, dikke wang. De tandarts zegt dat het goed komt, dat het tijd moet hebben. Ik wil liever geen antibiotica en heb ook vertrouwen in mijn tandarts, maar maak me wel zorgen. Er is geen sprake van een antrumperforatie, dat is getest. Volgens mij heb ik inmiddels wel een kaakholteontsteking, of zo. Wat is wijsheid? Komt dit vaker voor en gaat dit inderdaad over zonder antibiotica?
Een implantaat is een…
Als antwoord op Een implantaat is een… door Tandarts_Richa…
Super bedankt voor uw…
Een AB kuur onderdrukt…
Als antwoord op Een AB kuur onderdrukt… door Tandarts_Richa…
Dank Richard, dit is…
Als antwoord op Dank Richard, dit is… door Nina27
wat is er eigenlijk te zien op een foto?
Het hoeft niet zo te zijn…
https://www.mondzorgkosten…
Bedankt!
Luister naar wat uw…