Is relatief goedkoop omdat het een semi temporair ( niet definitief wat betreft levensduur) oplossing is. Ook niet hoge techniek kosten in verhouding. Vraag mij niet naar prijzen dat is van vele factoren , bijv. materiaal, afhankelijk. Daar bemoei ik mij niet mee dat laat ik aan mijn assistente over om een begroting te maken.
Etsbrug met of zonder preparatie. Ik maak ze liever niet. Als ze loskomen heb ik het altijd slecht gemaakt. Het is een semi temporaire oplossing. R60 is zonder preparatie Daarboven komen nog de techniek kosten, Rö-foto, Kofferdam, etc. https://www.mondzorgkosten.nl/tandartscodes/plakbrug-zonder-preparatie.
Dat kan verschillend zijn : afhankelijk van gebruikte materiaal en land ( China, Chinees kwaliteit) van fabricage en laboratorium. Ik gebruik alleen top Nederlands kwaliteit. Is wat duurder maar dan heb je kwaliteit die mogelijk langer mee gaat en vaak mooier/ persoonlijker is. Wij hebben tegenwoordig een vervang maatschappij. ...Ach na zoveel jaar vervang je iets toch dan hoeft het niet zo goed/lang mee te gaan dus goedkoper. Maar dan niet piepen als het eerder vervangen moet worden. In mijn mond moet het zo lang mogelijk mee gaan.
Is relatief goedkoop omdat…
Maar ik lees dat de rcode 60…
Etsbrug met of zonder…
Ik zie dat de techniekkosten…
Dat kan verschillend zijn :…