Dag, is het normaal dat bij een door tandarts en huisarts geconstateerd TMD aan linkerkaak zoveel pijn komt kijken?
Leef al meer dan een week op maximale dosis pijnstilling en ben de hele dag en nacht (afwisselend) in de weer met icepacks en warmtekussen.
De klachten: dof gevoel in onderlip, pijnscheuten in tandvlees en niet doorgekomen verstandkies (alsof er een mes in wordt gestoken), enorme pijn bij warm en koud eten en drinken, oorpijn, pijn in jukbeen, gevoel van blauwe plek op kin. Deze klachten wisselen elkaar voortdurend af. Om helemaal hopeloos van te worden. Kan volgende week terecht bij kaakfysio. Wie heeft tot die tijd raad en tips?
Mijn dank is groot :)
Leef al meer dan een week op maximale dosis pijnstilling en ben de hele dag en nacht (afwisselend) in de weer met icepacks en warmtekussen.
De klachten: dof gevoel in onderlip, pijnscheuten in tandvlees en niet doorgekomen verstandkies (alsof er een mes in wordt gestoken), enorme pijn bij warm en koud eten en drinken, oorpijn, pijn in jukbeen, gevoel van blauwe plek op kin. Deze klachten wisselen elkaar voortdurend af. Om helemaal hopeloos van te worden. Kan volgende week terecht bij kaakfysio. Wie heeft tot die tijd raad en tips?
Mijn dank is groot :)
Ibuprofen bruis 600 werkt…
Dank voor de reactie. Tussen…
Ik start nu met het traject en zie wel wat er nodig is om het te verhelpen.
Helaas ontbreekt er wel een kies, links onder. Al 2,5 jaar. Wellicht de oorzaak van dit probleem? Scheef kauwen om gat te ontzien, telkens met tong aan irritatie voelen. Ruimte en het overgebleven kaakbot is namelijk eigenlijk altijd gevoelig gebleven.
Als je een huis hebt gebouwd…