Sinds 3 weken heb ik een zacht laagje in mijn onder prothese (Immediaat noodprothese ) gekregen. De tandarts vertelde mij dat ik het niet mag borstelen alleen afspoelen. Mag ik de prothese wel in water leggen ( schoonweken?) ? Ik vind het idee van alleen maar afspoelen niet echt hygiënisch. Ik merk trouwens ook dat het laagje aan vele kanten los begint te raken waardoor er voedselresten onder komen. Tandarts wil en kan hier niet veel aan doen.
Idd hij kan er niet veel aan…
Als antwoord op Idd hij kan er niet veel aan… door Tandarts_Richa…
Dank u wel! Mag ik de…
Alvast een goed paasweekend.
Neen u mag het in de water…
Hoi hoi, ik denk dat ik er…
Ik wilde het namelijk op mijn 50ste pas doen..Klopt het dat de kaak op je 50ste al slinkt.. ik ben doodsbang dat ik een ander gezicht krijg.. en ik heb een lichte overbeet, die ik wel wil houden. Anders krijg ik een vreemd gezicht.. Nou ik hoop lotgenoten hier te vinden... 2022 ga ik maar extra van genieten, ben zo bang dat 2023 tot mijn dood heel.anders zullen zijn.
Ik ben erg verdrietig .. zo oneerlijk, bijna al mijn vriendinnen hebben gefeest met je weet wel, en nergens last van...zeggen ze.. en ik raak snik begin 2023 de boventanden/kiezen kwijt...
Ps weet iemand hoe ik mijn rare gebruikersnaam kan wijzigen?
Weltrusten
Liefs mij
Naam wijzigen is een vraag…
Als antwoord op Neen u mag het in de water… door Tandarts_Richa…
Inmiddels heeft het zachte…
Prothese zit uiteraard losser en ik krijg last van pijnlijke plekjes. ( IK moet nog een half jaar met het immediaat doen)
Kan mijn tandarts er opnieuw een zachte laag in maken?
Dat kan maar ik doe liever…
Als antwoord op Dat kan maar ik doe liever… door Tandarts_Richa…
Dank u wel voor uw reactie…
Ik zal eens informeren bij mijn tandarts was er bij hem mogelijk is.
Fijn dat dit forum bestaat!
Uw tandarts kan de situatie…