Gisterochtend een spoed endo gehad op kies (3 kanalen, 3 zenuwen). Foto liet een beginnende wortel punt ontsteking zien. Vannacht enorm veel pijn gehad (wel te onderdrukken met ibuprofen en paracetamol). Zojuist weer een enorme pijn aanval (alsof er enorm veel druk staat op de kies). Zakt na 10 minuten. Hoe lang kan deze napijn aanhouden? Mijn tandarts vervolgt de behandeling pas eind mei namelijk.
Ik zeg altijd: de eerste 3…
Als antwoord op Ik zeg altijd: de eerste 3… door Tandarts_Richa…
Dank voor het antwoord. Ik…
Als de druk idd te hoog…
Als antwoord op Als de druk idd te hoog… door Tandarts_Richa…
Dank voor de adviezen! Enige…
Jammer dat er een kroon op…
Als antwoord op Jammer dat er een kroon op… door Tandarts_Richa…
De kroon is 2 jaar geleden…
Het is een keuze en allebei…
Hier een update. Inmiddels…
Overigens goed om te…
AB heeft tijd nodig om te…
Zojuist terug van de dienst…
Het is niet netjes als een…
Heeft uw tandarts een…
Overigens heb ik een zeer…
Mee eens vriendelijkheid is…
Hierbij een update: we zijn…
Overigens, mijn verstandskies begint nu ook weer te rommelen (was al bekend). Daar laat ik geen endo in doen (gezien mijn twee zeer slechte ervaringen daarmee). Die gaat er uit en in de vuilnisbak (ofzo).
Overigens een goed gesprek met mijn TA gehad. We zijn tot een constructieve oplossing gekomen en zetten de relatie voort. De emotie (na 2 weken pijn) hebben bij mij echt even de overhand genomen. Stond op het punt te vertrekken, maar ik moet bekennen: mijn tandarts heb ik al zeer lang en vind het op de persoon zeer fijne arts. We hebben wel afgesproken dat we geen behandelingen meer gaan doen voordat de praktijk met vakantie gaat. Ik schijn immers net wat vaker dan één gemiddelde patiënt een complicatie te hebben.
Als de kies voor de…
Tandarts heeft gespoeld…
Zeven dagen na de…
Hier weer een update. Helaas…
Tegen een fractuur is idd…