Ik ben vorig jaar behandeld voor paradontis. Reinigen van wortelkanalen boven en onder.
Echter heeft de praktijk de na-controle behandeling uiteindelijk 9 maand later ingepland. Welke ik nu dus heb ondergaan en waar de conclusie is dat het niet gelukt is en dat deze na-controle om de 3 maand had plaats moeten vinden. Nu is als oplossing aangedragen om de behandeling over te doen. Persoonlijk heb ik mijn vertrouwen verloren. Waarom zou het deze keer wel goed gaan? Hoe kan ik erop vertrouwen dat belangrijke afspraken wel op tijd worden gemaakt? Is dit een reden om een klacht in te dienen? Ik heb inmidedls wel aardig wat geld en tijd in dit traject gestoken en het steekt mij dat degene met de expertise uiteindelijk nalachtig zijn (in mijn ogen).
Echter heeft de praktijk de na-controle behandeling uiteindelijk 9 maand later ingepland. Welke ik nu dus heb ondergaan en waar de conclusie is dat het niet gelukt is en dat deze na-controle om de 3 maand had plaats moeten vinden. Nu is als oplossing aangedragen om de behandeling over te doen. Persoonlijk heb ik mijn vertrouwen verloren. Waarom zou het deze keer wel goed gaan? Hoe kan ik erop vertrouwen dat belangrijke afspraken wel op tijd worden gemaakt? Is dit een reden om een klacht in te dienen? Ik heb inmidedls wel aardig wat geld en tijd in dit traject gestoken en het steekt mij dat degene met de expertise uiteindelijk nalachtig zijn (in mijn ogen).
U bedoelt de wortels, niet…
ik mis de reden/oorzaak …
Daar kan ik u geen antwoord…
sorry zag niet dat het VV…
Als antwoord op sorry zag niet dat het VV… door Tandarts_Richa…
Domme reactie...
dom commentaar
Ik schrijf niet dat het mss…
Als antwoord op Ik schrijf niet dat het mss… door Tandarts_Richa…
Nee Richard niet stoppen, wij hebben jullie echt nodig
Bedankt dat u het wel…