Hoi, ik ben een jongen van 18. Tijdens het controleren van mijn doorkomende verstandskiezen zag ik ineens onrust onder mijn tong. Het is wat rood en er zijn bultjes te zien.
Ik heb er geen last van, maar de bultjes (zie afbeelding) zijn wel te voelen als ik hier met mijn vinger overheen ga en het lijkt of er op sommige een ‘kopje’ bloed op zit.
Nu heb ik momenteel net een nieuwe puffer en spuit voor mijn neus omdat ik al enkele maanden erg veel last heb van verkoudheid en geel slijm. Misschien heeft dit er mee te maken?
Mijn vraag is: Klopt het dat de ruimte onder mijn tong onrustig is? Hoe komt het? En is dit iets om zorgen over te maken?
Mijn tandarts zei dat er genoeg ruimte is om de kies door te laten komen, hij komt goed door en heb er geen pijn aan.
Ik heb er geen last van, maar de bultjes (zie afbeelding) zijn wel te voelen als ik hier met mijn vinger overheen ga en het lijkt of er op sommige een ‘kopje’ bloed op zit.
Nu heb ik momenteel net een nieuwe puffer en spuit voor mijn neus omdat ik al enkele maanden erg veel last heb van verkoudheid en geel slijm. Misschien heeft dit er mee te maken?
Mijn vraag is: Klopt het dat de ruimte onder mijn tong onrustig is? Hoe komt het? En is dit iets om zorgen over te maken?
Mijn tandarts zei dat er genoeg ruimte is om de kies door te laten komen, hij komt goed door en heb er geen pijn aan.
Kijk het even aan. als het…
Als antwoord op Kijk het even aan. als het… door Tandarts_Richa…
Oordeel huisarts
Het lijkt hem erg onwaarschijnlijk dat het iets te maken heeft met mijn verstandskies.
Het zijn geïrriteerde slijmvliezen. Aangezien ik geen pijn heb, word er niks aan gedaan. De oorzaak is waarschijnlijk toch de puffer, het Corona vaccin dat ik onlangs heb gehad of iets anders wat het een beetje irriteert. Ik hoef ook niet terug te komen, tenzij het groter wordt of pijn gaat doen. Het was ook geen (beginnende) ontsteking zei hij.
Want denken jullie? Toch nog even aan de tandarts laten zien of moet dit genoeg zijn?
Bedacht net: Zijn het…
Als antwoord op Bedacht net: Zijn het… door Tandarts_Richa…
Ja de dokter beschreef het…
Als antwoord op Ja de dokter beschreef het… door karel18
Ik zou ook niet weten hoe ik…
Als antwoord op Ik zou ook niet weten hoe ik… door karel18
De blaasjes in mijn mond…
Sorry daar weet ik te weinig…
Als antwoord op Sorry daar weet ik te weinig… door Tandarts_Richa…
Tandarts heeft een foto…
Ik heb even snel verteld over m’n blaasjes in de mond. Hij heeft wat rondgekeken in m’n mond en heb hem er niks over horen zeggen. Kan het dan toch dat het gewoon geïrriteerde slijmvliezen onder de tong zijn? Zijn jullie dit vaker?
Dat kan. Wordt vaker gezien …
Als antwoord op Dat kan. Wordt vaker gezien … door Tandarts_Richa…
Ik ben nu ondertussen wel…
uw tandarts laten beoordelen…
Als antwoord op uw tandarts laten beoordelen… door Tandarts_Richa…
Ik ben eergisteren dus naar…
Als ik toen niet in m’n mond had gekeken zou ik het nu niet weten; misschien zitten die blaasjes er al wel maanden..
Als antwoord op Ik ben eergisteren dus naar… door karel18
Het staat vast dat er geen …
Het is waarschijnlijk dus ‘gewoon’ geïrriteerd slijmvlies onder mijn tong. Kan dat komen omdat ik te weinig drink?
Dat weet ik niet maar als …
Als antwoord op Dat weet ik niet maar als … door Tandarts_Richa…
Ik heb gezegd dat mijn…
Volgens internet is het wel…
Dit is een foto van hoe het…
Zoals te zien, zijn er nog wel rode blaasjes en de twee ‘draden’/‘lijnen’ die via mijn tong omhoog lopen. Over Het laatst genoemde weet ik niet of het normaal is of niet, maar het viel mij op. Wat denkt u ervan?
Foto*
(Geen onderwerp)
Sorry Voor de twee…
Geen zorgen maken.... kijk…