Ik lees op internet de laatste tijd veel over de gevaren van wortelkanaalbehandelingen. Het schijnt dat er makkelijk metaaldeeltjes als kwik, cadmium en palladium in de kaakholte terecht kunnen komen. Die blijven daar achter en veroorzaken daar ontsteking waar je flink ziek van kan worden, ze worden vreemd genoeg niet verwijderd als je daar last van heb. Waarom worden die niet verwijderd en waarom wordt die ontsteking niet behandeld. Waarom staat zoiets niet in het tandartsdossier vermeld?
Metaalproblemen door zenuwbehandeling
Ik gebruik geen: kwik,…
metaalvergiftiging door de tandarts
Dat klopt maar bij een WKb…
Nogmaals, kunt u mij de link…
Wij blijven in de kies en…
Zoek maar eens op perforatie…
Ik lees ook veel op internet…
U vergroot een zeldzame complicatie zoals perforatie uit, tegen een hoofdmoot behandelingen die goed gaat. Zoals in elke medische sector is er zelden een 100% slagingspercentage.
Verder blijft u bepaalde van internet gehaalde onzin naar voren brengen, met de mededeling dat ook ACTA het stelt, maar komt niet met onderbouwing van uw stellingen ook niet na verzoek daartoe.
Dan diskwalificeer ik u als serieus discussie partner.
Serieuze onderwerpen wil ik best serieus op in gaan, maar niet op deze manier. Geen reden zaken op te blazen, zonder onderbouwing anders dan "'ik heb gelezen" naar veel groter dan ze zijn.
Mijn laatste perforatie…