goedemorgen , afgelopen dinsdag hebben ze bij mij 7 tanden getrokken in de bovenkaak t.w. 16 ,14, 13, 12 , 11 , 21 , 23.
Daar zijn direct 4 implantaten voor in de plaats gekomen op de 22, 11 , 13 en 15 . De bedoeling is dat over drie maanden hierop een negendelige brug wordt geplaatst. ( nu staat er een noodbrug op )
Nu is de behandeling goed gegaan , buiten wat zwelling pijn goed te onderdrukken met paracetamol maar ik voel af en toe wat "klopjes "op de plaatsen waar ze de implantaten gezet hebben . het is geen pijn maar net een soort "hartslagje". Is dit normaal , kan dit kwaad ? Mijn implantoloog is nu op vakantie en pas over drie weken terug . Hoop dat iemand dit weet .
vr gr
Irene
Daar zijn direct 4 implantaten voor in de plaats gekomen op de 22, 11 , 13 en 15 . De bedoeling is dat over drie maanden hierop een negendelige brug wordt geplaatst. ( nu staat er een noodbrug op )
Nu is de behandeling goed gegaan , buiten wat zwelling pijn goed te onderdrukken met paracetamol maar ik voel af en toe wat "klopjes "op de plaatsen waar ze de implantaten gezet hebben . het is geen pijn maar net een soort "hartslagje". Is dit normaal , kan dit kwaad ? Mijn implantoloog is nu op vakantie en pas over drie weken terug . Hoop dat iemand dit weet .
vr gr
Irene
Kan het zo niet goed…
Als antwoord op Kan het zo niet goed… door Tandarts_Richa…
goedemorgen , dank je wel…
Als antwoord op goedemorgen , dank je wel… door irene159
vanmiddag ook tintelingen in…
Herkent iemand misschien dit allemaal ?
Het zou kunnen dat er een…
dank je voor je antwoord . …
ik hoop er maar op dat de klachten door de ingreep komen en vanzelf zullen verdwijnen . Heb bijna drie uur met mijn mond opengelegen , dus er is nogal wat gebeurd . Moet ook de kans krijgen om weer in het gareel te komen toch ?
Het moet de tijd krijgen om…
Als antwoord op Het moet de tijd krijgen om… door Tandarts_Richa…
doe ik . thanks
succes