Goedemiddag,
Even een vraagje voor de tandartsen hier op het forum.. Ik vraag me af of en hoe vaak het ongeveer voorkomt dat er niets gevonden wordt op een röntgenfoto maar dat achteraf toch bleek dat er iets tandheelkundigs aan de hand was?
Ik heb waarschijnlijk trigeminus neuralgia, maar ik vind het zo moeilijk te geloven dat het niet iets tandheelkundigs is..
Alvast bedankt!
Even een vraagje voor de tandartsen hier op het forum.. Ik vraag me af of en hoe vaak het ongeveer voorkomt dat er niets gevonden wordt op een röntgenfoto maar dat achteraf toch bleek dat er iets tandheelkundigs aan de hand was?
Ik heb waarschijnlijk trigeminus neuralgia, maar ik vind het zo moeilijk te geloven dat het niet iets tandheelkundigs is..
Alvast bedankt!
Ik heb een continue zeurende…
Met ibuprofen en paracetamol lijkt de pijn draaglijker. Op het forum voor aangezichtspijn zeggen ze allemaal dat deze pijnstillers niet helpen. Dus dan denk ik toch aan een tandheelkundige oorzaak. Stress heb ik niet. Knarsen doe ik ook niet voor zover ik weet. Behalve dat ik hier erg veel stress van krijg..
Maar ik kan toch niet lukraak al mijn linker boven kiezen trekken?
Regelmatig. Als ik geen…
Als antwoord op Regelmatig. Als ik geen… door Tandarts_Richa…
Heel erg bedankt voor uw…
Ik zou u alleen heel erg graag een persoonlijk bericht willen sturen en nog wat willen vragen betreft de röntgenfoto foto. Het systeem zegt alleen dat ik geen rechten heb hiervoor.
Is het mogelijk om even prive met u in contact te komen?
Als u mij uw tel nr geeft…
contact@dorpstandarts.nl …
Oké, heel fijn. Ik heb u een…
Ik zie het pas als ik…