Volgende week naar de kaakchirurg. De tandarts heeft me doorverwezen na dat er een ontsteking met pijn aan mijn wortel punt te zien was. Antibiotica gekregen en naar de kaakchirurg. Maar...in deze kies zit een vijltje die is afgebroken tijdens de kanaal behandeling. Deze kies heeft inmiddels al een 2de nwe kroon omdat de vorige losraakte en de stift niet stevig meer zat, dus een 2de stift zit er in met kroon.
Heeft een apex resectie dan wel effect?
Heeft een apex resectie dan wel effect?
Als er nog een restant…
IK heb trouwens in januari…
Als ik het zo zie, heb ik amper nog wortel aan de 14 en een groot zwart vlak erboven. Maar misschien zie ik het verkeerd hoor.
Als antwoord op Als er nog een restant… door Tandarts_Richa…
Kunt u aub de foto verwijderen?
Heb het aan beheerder…
Als antwoord op Heb het aan beheerder… door Tandarts_Richa…
Bedankt voor u snelle…
En wat fijn dat u het al aan beheer heeft doorgegeven.
Rond 2010 heb ik de wortelkanaal behandeling gehad waarbij het vijltje is afgebroken. Een paar jaar later is de kies zover afgebroken dat er een kroon met stift is opgezet. In 2017 of 2018 zat de kroon los en is er een nwe stift bij geplaats aangezien de andere stift al niet meer stevig hield. Er is toen een nwe kroon geplaatst. In de tussentijd is er geen wortelkanaal behandeling meer geweest.
Ik ga maandag maar even met mijn tandarts overleggen of een endodontoloog niet een betere keuze is.
Nogmaals bedankt.
Hoe zag de wortelpunt eruit…
Als antwoord op Hoe zag de wortelpunt eruit… door Tandarts_Richa…
Inmiddels apex gehad
Dat gevoel komt vaker voor…
Wel overlegd maar apex goede keus
Maar ja, ik weer toch wel dat er een vijltje achter is gebleven en dus een kanaalvulling heb gehad bij een nood tandarts. Daarna was de kies 'dood' voor mijn gevoel. En 2 stiften plaatsen zonder kanaalvullingen? Nou ik weet het niet meer. Ik ga maandag gewoon weer bellen en vertellen dat de kaakchirurg geen kanaalvulling heeft gezien.
Mijn twijfels zijn iig toegenomen over de slagingskansen.
Wel fijn dat u zo eerlijk antwoord geeft en snel.
Goed behandeld kan het soms…
Waarschijnlijk een fistel
De 27e oktober ben ik teruggegaan naar de kaakchirurg en die heeft een nwe foto gemaakt, welke er goed uitzag. Mijn hechtingen zaten er toen nog in. Die zijn rond de 31e oktober vanzelf eruit gekomen.
Morgen maar weer bellen naar de Kaakchirurg. Ik ben benieuwd.
Ga advies vragen v d…