Klopt dat echt? Ik dacht dat de behandeling hetzelfde als de plaatprothese was .. mijn tandarts zei dat een plaatje beter was voor mij.. maar die hebben een bedekt gehemelte en blijken sneller los te gaan? (lees ik)
Maar als ik zonder voortanden maanden moet lopen voor de frameprohese er pas in mag.. Is dat echt zo??
(Ik heb nog maar 3 weken)
Alvast bedankt
Maar als ik zonder voortanden maanden moet lopen voor de frameprohese er pas in mag.. Is dat echt zo??
(Ik heb nog maar 3 weken)
Alvast bedankt
Je moet een frame prothese…
Als antwoord op Je moet een frame prothese… door Tandarts_Richa…
Bedoelt u meer met meer zal slinken als
Ik las dat men het beste 3maanden (ipv enkele weken) ivm het grootste slinken klaar dan is en dat dan de frame dan beter op de kaak zou zitten, klopt dat??
Kan het slinken 18 maanden doorgaan??
Apart dat een plaat en frame bijna even duur zijn, want een plaat voor altijd is denk ik niet een lange levensduur en ook de goede tanden en kiezen.. ik wist echt niet dat je al tandloos voor een gedeeltelijke frame moest zijn, dan wordt het wel duurder 2 flinke bedragen..
Alvast bedankt!
Zijn hier lotgenoten met een beetje hetzelfde probleem? Tegen welke pijnlijke problemen ik me moet voorbereiden .. Ik hoop dat er meer ervaringen gedeeld kunnen worden
Neen, na het trekken slinkt…
Als antwoord op Je moet een frame prothese… door Tandarts_Richa…
Hoi, U zegt 5 weken zonder …
Ps ik las in een andere post dat je niet meer gaat antwoorden als ik iets post, best hard en gevoelloos..
Je komt zelf best hard en met weinig empathie over.. ik schrik soms hie he menseb ecgt een nog naarder gevoel geeft, terwijl wij hier op komen voor vragen/ hulp.. van iemand.. we zitten niet voor de leuk op dit forum.. een beetje menselijkheid zou zeer gewaardeerd worden, want we al 'genoeg' stres..
Idee, onthouden dat niemand de toon jouw stem hoort. 'Intonatie' en dat het daardoor te heftig over komt..
Ik begrijp dat u het druk heeft, dat ben ik ook met mijn drukke baan. Ik heb het idee dat je mensen wilt helpen maar te snel het te kort samenvat, dus info verlies en daar moet je het mee doen... maar dit is toch een help elkaar forum..
** ik gebruik al maanden 'de zoekfuntie' echt eerst, voordat ik vragen ga stellen!
Mijn post is te lang, maar ik ben nu ook niet 'mezelf' met al deze stres ... u zei zelfs dat u niet kan weten hoeveel geld ik zou kunnen missen (dat vraag ik toch ook niet?) en dat u niet weet hoe ik verzekerd ben wat ik al 2x aangaf: tandzorg 750.. ik dacht dat u vast ooit een patient heeft gehad die plaatje en dan frame met dezelfde aanvullende verzekering: tand 750 of nr 3..
Ik hoor jouw intonatie niet daarom kom je best pittig en bij mij ronduit geirriteerd over mijn andere post waar u net ook feedback heeft opgegeven, waarom geef je feedback, als je op dat moment 'geen domme ' in jouw ogen vragen wil zien? Ik vindt dit wel een geweldig forum ..
Jij voelt de stres en zorgen niet, die wij wel elke dag ondergaan.. Het spijt me dat ik stomme en domme vragen stel..
Jammer!
Mvg
Het slinkt toch. Zo snel als…
Als antwoord op Het slinkt toch. Zo snel als… door Tandarts_Richa…
Sorry Tandarts Richard voor de late feedback.
U loopt met een a la minute…