Hallo.ik ben vandaag naar de spoedtandarts geweest. Foto.s gemaakt heb 2 ontstoken tanden naast mekaar.tandarts heeft onstoken weefsel weggehaald. Heb een antibiotica kuur gehad.Moet naar eigen tandarts voor vervolg behandeling. Ook heeft hij tandvlees doorgeprikt.
Heb nu best nog pijn na uitwerking van de verdoving. kan dat kloppen en hoe lang zou zoiets kunnen gaan duren.of gaat de pijn pas weg als me tandarts de behandeling heb afgemaakt.
Alvast bedankt
Heb nu best nog pijn na uitwerking van de verdoving. kan dat kloppen en hoe lang zou zoiets kunnen gaan duren.of gaat de pijn pas weg als me tandarts de behandeling heb afgemaakt.
Alvast bedankt
Het is geen licht knopje die…
Hoi ik heb 2 ontstoken…
En heb ook ontstoken tandvlees onder de 2 ontstoken tanden.daarom heb ik een antibiotica voorgeschreven gekregen.
Wat ik begreep had de ene…
De eerste 3 dgn na het af…
Ff nog een vraag.wat doen ze…
Bij de eerste behandeling…
Heb aankomende donderdag…
wij wachten af sterkte
Ben geweest .was nog erg…
Hangt v situatie en…
er is antibiotica ingedaan,…
moet goed komen, u kunt…
bedankt voor je reacties. nu…
en ga dan meteen een telescoopprothese laten maken ipv in oktober wat eerder gepland stond.
een gewone prothese in de onderkaak zie ik niet zitten, wil een vaste constructie,de bedoeling is dan als er nog meer tanden eruit moeten, dat er dan implantaten komen per keer, tot uiteindelijk alles eruit is.de telescoop prothese is ook geschikt voor implantaten, een mooie oplossing zo
Ik heb eigenlijk nog een…
En wat doet zo.n medicament eigenlijk wat ik nu in de tanden heb.
Alvast bedankt
Telescoop prothese is een…
Ja klopt van telescoop…
Zag net de rekening er is…
Dan is een wortelkanaal…
Hoi.ja klopt van kanaal…
Duimen... ik hoop het,…
Ik laat weten hoe het gegaan…
sterkte