Hi Allemaal,
Graag jullie mening/ideeën over het volgende..
Helaas heb ik op mijn voortand een facing moeten plaatsen ivm flauwvallen op mijn voortand. Nu is het zo dat ik op aanraden van mijn tandarts een porseleinen facing heb laten plaatsen, echter de facing is veel en veel te groot. Ik vind het er zelf ronduit belachelijk uitzien maar vraag me af of het nou aan mij ligt, of niet.
Ik weet niet zo goed wat ik moet doen, gezien het feit dat het plaatsen van een nieuwe facing ook weer betekend dat er een stuk van de tand wordt afgeslepen etc. Nu wilt de tandarts het niet bijslijpen oid omdat dat “het niet mooier zou maken” maar ik heb wel betaald voor een fatsoenlijke facing, en nu is het dit.. Ik baal echt enorm, iemand enig idee wat nu?
Graag jullie mening/ideeën over het volgende..
Helaas heb ik op mijn voortand een facing moeten plaatsen ivm flauwvallen op mijn voortand. Nu is het zo dat ik op aanraden van mijn tandarts een porseleinen facing heb laten plaatsen, echter de facing is veel en veel te groot. Ik vind het er zelf ronduit belachelijk uitzien maar vraag me af of het nou aan mij ligt, of niet.
Ik weet niet zo goed wat ik moet doen, gezien het feit dat het plaatsen van een nieuwe facing ook weer betekend dat er een stuk van de tand wordt afgeslepen etc. Nu wilt de tandarts het niet bijslijpen oid omdat dat “het niet mooier zou maken” maar ik heb wel betaald voor een fatsoenlijke facing, en nu is het dit.. Ik baal echt enorm, iemand enig idee wat nu?
Heeft u een foto van voor…
Als antwoord op Heeft u een foto van voor… door Tandarts_Richa…
Dank voor uw reactie, Ik…
Ik heb het inderdaad opgemeten, en de breedte scheelt bijna 2mm met de andere voortand. Het is voor mij erg vervelend omdat ik altijd een vrijwel “perfect” gebit had aan de bovenkant, en nu is deze voortand ineens veel breder én wat langer dan mijn eigen voortand.
Kan ik hiermee terug gaan, en zou dat me dan extra geld kosten oid?
Als antwoord op Heeft u een foto van voor… door Tandarts_Richa…
Hier een foto van hoe het…
Overleg nogmaals met uw…
Als antwoord op Hier een foto van hoe het… door Jeniw
Los van het feit dat het er …
zou ik sowieso uitkijken met kronen die dikker of groter zijn dan je gewend bent. Ik heb daar zelf een hele nare ervaring mee. Dat wil niet zeggen dat dat bij jou ook zal of kan gebeuren, maar een gewaarschuwd mens.. :)
Ik wil je er best het e.e.a. over vertellen, maar is natuurlijk geen antwoord op jouw vraag dus vandaar niet hier. 😌
Wel als er een goede…