Ik ben eigenlijk al maanden van bloedend tandvlees af. Nu ontdekte ik een gevoelig plekje, bultje wellicht, dat ook net wat bloedde bij poetsen. Het lijkt anders te voelen dan ‘vroeger’ met de ontstoken tandvlees. Met de tong voel ik ook iets van een verdikking die wat anders, gladder voelt. Misschien te hard gepoetst of iets geraakt met eten?
Moet ik nu accuut iets doen? Meer poetsen? Minder? Spoelen? Meteen weer naar de tandarts?
Moet ik nu accuut iets doen? Meer poetsen? Minder? Spoelen? Meteen weer naar de tandarts?
Het zat er gisteren of…
Het is de binnenkant boven…
Zou een afspraak maken om…
Kan het niet door eten komen…
Ik word helemaal niet goed…
Het voelt een beetje als een…
Vanwege al die enge bronnen…
Probleem is dat ik het niet…
Das waar. Maar als u hoort -…
Maar als u hoort
- plotseling bultje/blaartje/blaasje.
- binnenkant
- boven
- kies geen pijn
- verder tandvlees gezond
endo??
Het is oppervlakkig, als een…
Griep?.
Zo voelt het maar waarom dan…
Het is pijnlijk bij hete…
Ik vond net deze op de tond……
Het wordt dikker lijkt het,…
Moet ik maar met…
Heeft u al een afspraak bij…
Ik lig met 39 graden koorts…
Het kan een afte zijn, bijt…
Het was toen volgens de HA…
Daarnaast was het ontstoken rond mijn brug op implantaten. Meteen naar de MH geweest, die was direct beschikbaar, de TA niet. Die heeft wat tips gegeven, rageren enzo. En ik heb begin juli een reguliere afspraak bij de Mh staan. Die kan dan kijken of het over is. Lastige is dat die brug helemaal achterin onder zit en de MH er netjes met een rager tussenkwam, maar het lukt me amper. Heel soms lukt het maar meestal prik ik mis, wat dan weer irriteert in het tandvlees. Zijn er nog tips om wel achterin te komen, onder de brug?
Het kan de genezing…