Hoi daar ben ik weer .Ik ben nu 5 weken verder.de wonden zijn goed dicht.de prothese houd ik nu de hele dag in.ik moet wel plakken.ik plak 2 maal daags. Anders zit ie los.opvullen gaat nog niet kaak slinkt nog. ook is het nog niet gevoelloos.de kraters trekken nog behoorlijk. Slik nog 2 maal daags pijnstilling. eten gaat wel iets beter.wel alleen zachte dingen.er is gelukkig keuze genoeg.
Me tandvlees bij implantaat in de bovenkaak gaat ook beter .heb aan 1 kant geen last meer.bloedt ook niet meer.aan de andere kant bloedt het nog wel iets maar wordt steeds minder.ik spoel 4 maal daags met perio aid. 2 maal daags poets ik me tandvlees elektrisch..spuit de Steg schoon.maak de protheses goed schoon.
heb wel terug getrokken tand vlees bij implantaat. Maar implantaat zit goed vast. Had vroeg Er met eigen gebit dat ook op sommige plaatsen terug getrokken tand vlees .me tandvlees is niet meer donkerrood.is nu weer roze.
Me tandvlees bij implantaat in de bovenkaak gaat ook beter .heb aan 1 kant geen last meer.bloedt ook niet meer.aan de andere kant bloedt het nog wel iets maar wordt steeds minder.ik spoel 4 maal daags met perio aid. 2 maal daags poets ik me tandvlees elektrisch..spuit de Steg schoon.maak de protheses goed schoon.
heb wel terug getrokken tand vlees bij implantaat. Maar implantaat zit goed vast. Had vroeg Er met eigen gebit dat ook op sommige plaatsen terug getrokken tand vlees .me tandvlees is niet meer donkerrood.is nu weer roze.
5 weken verder van wat???.
Dat de laatste 7 uit me…
Hoezo zijn ze getrokken???…
Te snel, eerder dan een jaar…
De laatste 7 uit me…
Zou niet te vroeg onder…
Inplantaten wanneer?
Ik ben soms ten einde raad!
Zal in het kort mijn situatie proberen uit te leggen.
Februari 2022 de moeilijke beslissing moeten nemen om mijn laatste tanden en kiezen te laten trekken. Gehapt en twee weken later was mijn gebit klaar.
De tandarts vertelde mij dat ik 2 weken later in de radboud terecht kon. Uiteindelijk na een hoop gedoe ben ik 21 september onder sadatie geholpen.
Ik heb in die aantal maanden nog een tand en grote kies moeten laten verwijderen. Na het verwijderen van de laatste 17 tanden en kiezen is mijn gebit er meteen op geplaatst. Ik wist niet wat ik mee maakte! De prothese lag gewoon los in mijn mond (niet een beetje los) Nu Inmiddels bijna 9 maanden verder zit de prothese nog steeds zo los . Ben al een aantal keren terug geweest met vreselijke pijn , maar er werd steeds gezegd dat ik heel snel inplantaten zou krijgen. Nu ben ik er vorige week weer geweest en nu word er weer gezegd dat ik eerst weer een nieuwe prothese aan moet laten meten (is inmiddels gebeurd) En dat ik die 3 maanden in moet houden en dat ze dan pas de inplantaten aanvraag kunnen doen. Het ergste is....als ik mijn kaken op elkaar zet zonder prothese ,ik er gewoon mijn wijsvinger tussen kan duwen.(ik heb een hele scheve kaak) Ik weet dat je lijmen kan, maar ik heb aan 3 tubes niet genoeg!! Ik voel me zwaar verminkt!!!
Helaas ...zwart of wit u…
Hallo.bij mij zijn inmiddels…
Zie foto
Zo kan ik het niet goed zien…
Is inmiddels beoordeeld…
ok maar mijn vraag,,,…
Als antwoord op ok maar mijn vraag,,,… door Tandarts_Richa…
2 maanden terug
Ik heb mini implantaten…
Nu al??? rijkelijk vroeg…
Voor houvast voor de…
Sorry ik blijf dan bij mijn…
me tandvlees is nu voor de…
Ik heb voor mini implantaten gekozen. Omdat bij normale implantaten ik allerlei extra ingrepen nodig had gehad.ik heb in de bovenkaak zelfde 5 mini implantaten
Ik draag momenteel nog geen…
Juist de prothese wel dragen…
Ok .Ik ben gelukkig al…
Is de noodprothese.de…
Nood betekent niet…
ja klopt was in het begin…
gelukkig kunt u het nu wel…
Inhouden gaat prima.had in…
Onder ging vrij snel ook goed.
Ben nu wat voorzichtig.omdst ik een wond heb in tandvlees. Een deel ligt nog open van na de operatie
drukplekken laten inkorten
Ja zal de drukplekken laten…
Misschien een rare vraag .deel van me tandvlees is nog open .en is wit van kleur. Is dat normaal. Is dat een teken dat het geneest. Me tandvlees is aan de voor kant open geweest. De helft is gelukkig weer dicht.aan de kant wat nog open is.was meer werk.er moest daar ook meer verdoofd worden.alvast bedankt
dat kan ik zo niet…
Zie foto
Hier nog 1
Hier nog 1
zou het even laten…
Ik ga morgen bellen voor een…
Alvast bedankt voor je reacties
Indien nodig kan afhankelijk…
ben geweest voor…
ook is er ff naar me bovenkaak gekeken, me tandvlees ziet er weer prima uit.
ik poets tegenwoordig elektrisch en spoel meerdere keren per dag met perio aid.
moet over 3 maanden weer terug komen. heb dan 4 a 5 afspraken voor implantaten vrijleggen. afdrukken maken etcetera
Sterkte
Wond geneest goed.zie foto …
Pijn hoort er bij. Eventueel…
merk het m orgen wel, ben al…
Goed dat u al uw problemen…
prothese is aangepast goed…
Kaak slinkt verder dus tot…
Gelukkig is deze prothese…
Het is een noodgebit. Maar…
eerlijk gezegd heb ik me…
onder zit nog redelijk tot nu toe
Dan heb je geluk gehad…
Hallo. Ik ben vanmiddag weer…
Ik ben vanmiddag weer geweest. Me implantaten zijn vastgegroeid en vrijgelegd. Volgende week weer terug voor nog een afdruk.daarna heb ik nog 3 afspraken. 2 november is alles klaar
Sterkte.
Paginering