Goedemiddag,
Ik heb het boek Breath gelezen van James Nestor en kom daar klachten tegen welke erg herkenbaar voor mij zijn. Nu gaat er een heel stuk over het verbreden van de bovenkaak tbv neusademhaling (mijn kaak is in mijn "jeugd" redelijk smal gemaakt met beugels). De oplossingen biobloc/homeoblock komen voorbij en aantoonbaar dat dit niet alleen bij jonge mensen werkt. (Een beugel welke je in de nacht draag waarmee de kaak langzaam wordt verbreed).
Nu vraag ik mij af zijn er praktijken in Nederland welke dit aanbieden google kon mij niet echt helpen. Heb wel erg agressieve varianten gevonden met schroeven in het verhemelte maar dat lijkt niet nodig te zijn volgens de literatuur.
Hoor het graag
Bedankt alvast
Ik heb het boek Breath gelezen van James Nestor en kom daar klachten tegen welke erg herkenbaar voor mij zijn. Nu gaat er een heel stuk over het verbreden van de bovenkaak tbv neusademhaling (mijn kaak is in mijn "jeugd" redelijk smal gemaakt met beugels). De oplossingen biobloc/homeoblock komen voorbij en aantoonbaar dat dit niet alleen bij jonge mensen werkt. (Een beugel welke je in de nacht draag waarmee de kaak langzaam wordt verbreed).
Nu vraag ik mij af zijn er praktijken in Nederland welke dit aanbieden google kon mij niet echt helpen. Heb wel erg agressieve varianten gevonden met schroeven in het verhemelte maar dat lijkt niet nodig te zijn volgens de literatuur.
Hoor het graag
Bedankt alvast
Overleg met een Orthodontist…
Als antwoord op Overleg met een Orthodontist… door Tandarts_Richa…
Overleg nog geen succes
Ik ga het bij een Orthodontist proberen. Kon die in de buurt niet vinden (welke hier iets mee kan, in Nederland blijkbaar nog niet standaard). Mocht je er een aantal kennen welke hier iets mee kunnen dan hoor ik het graag
Helaas ik ken er geen…
Als antwoord op Overleg nog geen succes door Johan V
Gelukt?
Ik heb ook 'het nieuwe ademen' gelezen van James Nestor en hoewel ik geen klachten heb, zou ik wel mij vrij hoge verhemelte willen verbreden.
Dus ik ben benieuwd naar hoe het jou inmiddels vergaat in je zoektoch naar een Bioblock
Over 2 weken heb ik een afspraak voor het aanmeten van een kroon en ga een monoblock/bioblock gelijk ter sprake brengen
houdt ons svp op de hoogte
Al iets gevonden?
Lijkt mij heel onhandig om…
Ik vraag me af of topic…
die hem en volwassenen met een homeoblock / bioblock en soortgelijke expanders kan helpen om de bovenkaak te verbreden zonder een
operatie.
Hoop dat dit gelezen wordt…