Ik heb ongeveer 2 a 3 maanden geleden een gaatje laten vullen (ik heb hier verder nooit last van gehad, maar er bleef wel eten in zitten). Er is een drievlaksvulling gedaan in nr 35 en 36. Is mij niet helemaal duidelijk wat een drievlaksvulling is, maar was binnen 20 min klaar. Echter heb ik na die tijd last gekregen, eerst alleen tijdens het eten als er druk op kwam, heb toen het eten vooral aan de andere kant gekauwd. Echter sinds 3 dagen heb ik pijn aan die kant. Het is niet continu, maar voelt tussendoor echt niet fijn. Helaas is mijn oude tandarts ermee gestopt en was dit mijn eerste behandeling bij de nieuwe tandarts. Nu vroeg ik me af hoe dit kan komen? En wat er mogelijk gedaan moet gaan worden, ook ivm mogelijke kosten (die waren de vorige x al een stuk hoger dan ik had verwacht, in vergelijking met mijn oude tandarts).
Een kies bestaat uit…
Als antwoord op Een kies bestaat uit… door Tandarts_Richa…
Bedankt voor de reactie. Ik…
Als antwoord op Bedankt voor de reactie. Ik… door miss26
Daarnaast lijkt het alsof de…
"witte" vullingen kunnen…
Ben vandaag langs de…
Mijn andere vullingen zijn overigens allemaal wit en heb daar nooit problemenmee gehad. Ik heb vandaag ook meegekeken op de foto's, maar het zag eruit alsof het een hele grote vulling is die de vorige x is geplaatst. Lijkt me dat het dan geen beginnend gaatje is geweest?
Vooraf is het vaak moeilijk…