ik heb door omstandigheden een tijd niet gepoetst en heb op diverse kiezen en tanden een zwarte rand boven het tandvlees.
mijn tandarts heeft het zo druk dat ik al sinds januari op een afspraak wacht en kan nu over drie weken pas terecht maar ik ben zo bang dat ik een volledige prothese nu moet.
de vraag is dan ook, kan een tandarts er nog iets aan doen die zwarte randen , ik voel bij sommige ook een gaatje, is een kroon dan nog mogelijk ?
lastig om op afstand te beoordelen natuurlijk, maar ik zoek toch hoop dat er misschien nog wat aan te doen is met b.v. een kroon
alvast bedankt.
mijn tandarts heeft het zo druk dat ik al sinds januari op een afspraak wacht en kan nu over drie weken pas terecht maar ik ben zo bang dat ik een volledige prothese nu moet.
de vraag is dan ook, kan een tandarts er nog iets aan doen die zwarte randen , ik voel bij sommige ook een gaatje, is een kroon dan nog mogelijk ?
lastig om op afstand te beoordelen natuurlijk, maar ik zoek toch hoop dat er misschien nog wat aan te doen is met b.v. een kroon
alvast bedankt.
Zwarte randen is vaak…
Als antwoord op Zwarte randen is vaak… door Tandarts_Richa…
zwarte randen
Als de wortel nog goed is…
Als antwoord op Als de wortel nog goed is… door Tandarts_Richa…
zwarte randen
zwarte randen
Als antwoord op zwarte randen door Cluwen
zwarte randen
Ik zie hier geen problemen…
Ik ben pensioNADA.. met…
angst
ben al ruim een maand erg nerveus voor de tandarts volgende week donderdag, ik eet bijna niks, slaap slecht. extreem angstig voor het slechte nieuws.
plus ik mis al een paar kiezen dus ben bang dat ze zeggen van daar beginnen we niet meer aan.
ik laat het volgende week wel weten wat de tandarts heeft gezegd. zit al onder de kalmeringspillen maar zelfs dat helpt niet.
als alles eruit moet zijn ze wel even bezig, dat wordt een bloedbad, en de laatste keer bij de kaakchirurg deed het trekken echt pijn.
Als goed verdoofd...dan doet…
nou ik ben bij de tandarts…
nou en nu doorzetten
vervolg afspraak
mooi