Hoi,
Kort vraagje. Mijn kleine ondertand, nr 41 dacht ik, moet een WKB ondergaan. Nu is de oppervlakte van zo'n tand heel klein en vrijwel scherp te noemen. Hoe boren ze eigenlijk vanaf boven recht erin dan, aangezien er bijna geen oppervlakte aanwezig is? Hoeveel mm is zo'n boortje? 0,1?
En is de behandeltijd voor zo'n kleine tand doorgaans korter dan een kies die bijvoorbeeld 2 wortels of meer wortels heeft?
Danku.
Kort vraagje. Mijn kleine ondertand, nr 41 dacht ik, moet een WKB ondergaan. Nu is de oppervlakte van zo'n tand heel klein en vrijwel scherp te noemen. Hoe boren ze eigenlijk vanaf boven recht erin dan, aangezien er bijna geen oppervlakte aanwezig is? Hoeveel mm is zo'n boortje? 0,1?
En is de behandeltijd voor zo'n kleine tand doorgaans korter dan een kies die bijvoorbeeld 2 wortels of meer wortels heeft?
Danku.
De tijd dat nodig is hangt…
Als antwoord op De tijd dat nodig is hangt… door Tandarts_Richa…
Nou ik moet zeggen dat het…
Hopen dat de pijn na de uitwerking van de verdoving meevalt.
De eerste 3 dgn na wkb kan…
Als antwoord op De eerste 3 dgn na wkb kan… door Tandarts_Richa…
Nadat mijn tandarts klaar…
Moet ik mij hier nu zorgen om maken? Over twee weken moet de noodvulling eruit en gaat de tandarts de wkb afronden. Wordt de kanaal dan opnieuw gereinigd en zal de infectie die de puist veroorzaakt, waarschijnlijk dan voorgoed verdwijnen?
Er is nu nog een noodverband…