Al enige dagen last van mijn hoektand (naast voortand) bij heet eten of thee drinken (onderin) een kies (welke ook gevoelig is) reageerd deze hoektand boven er door een soort stroomstootjes te geven het lijkt net of de tand even heen en weer wiebelt gebaard met pijn.
Vandaag naar de tandarts geweest en bij test alleen pijn bij tikken.hij zag geen gaatjes alleen een stukje afgebroken tussen 2 tanden. Deze weer gerepareerd.
Pijn is er nog steeds wel bij tikken. Maar heeft misschien nog wat tijd nodig.
Wat kunnen deze soort stroomstoten zijn? Ik heb al zoveel gehad word er moedeloos van
Vandaag naar de tandarts geweest en bij test alleen pijn bij tikken.hij zag geen gaatjes alleen een stukje afgebroken tussen 2 tanden. Deze weer gerepareerd.
Pijn is er nog steeds wel bij tikken. Maar heeft misschien nog wat tijd nodig.
Wat kunnen deze soort stroomstoten zijn? Ik heb al zoveel gehad word er moedeloos van
Goed dat u geweest bent…
Er was niks op de foto te…
Mijn tand is nu bijgevuld(het stukje) zonder boren. Kan dit als nog wat gevoelig zijn ivm uitzetten van een witte vulling?
Soms straalt pijn uit…
Inmiddels lijkt de pijn te…
Kan dit nog zijn omdat er een stukje witte vulling aan is gezet? Er is verder niet geboord.
Bent u verkouden want bij…
Ik ben niet verkouden…
Inmiddels is het kloppende er ook niet meer bij bukken. Ook tikken doet niet meer zeer. Zover ik dacht eraf te zijn. Eet ik vandaag pizza. Doet mijn hele tand zeuren. I Ik ben daarvoor wel buiten geweest zou het daarmee te maken kunnen hebben dat de witte vulling even uitzet? Ik wordt er moedeloos van zo
Voort een tand kies is dit…
Opzich logisch
Het kloppende gevoel lijkt boven mijn lip naast mijn neus weg te komen.als ik druk doet het daar pijn
x-foto laten maken
er is geplakt dat geeft ook…
Daar zit wat in
X foto is al gemaakt was niks op te zien
mogelijk
Re: Stroomstoot
Dit is duidelijk een gevoeligheidskwestie welke door de zenuw kan komen of opgetrokken (recessie) tandvlees o.i.d. Heb je weleens je tanden gebleekt? Mensen die dit gedaan hebben hoor ik hier veel over klagen,...dat het pas na maanden weg ging.
Ook Sensodyne wat zou moeten helpen, heeft juist voor méér pijn en stroomstoot gevoel in de tanden gezorgd. Meestal komt deze pijn door een gaatje maar in uw geval is er een vulling bijgeplaatst en als dat effect op de zenuw heeft begrijp ik ém ook. Het kan ook napijn zijn van het boren... Hopelijk trekt dit gauw weg bij u. Tot die tijd proberen te beschermen met een plastic bitje bij. Of je met je tong zoveel mogelijk de tand/ zenuw bedekken etc.
Sterkte!
Denk niet dat in dit geval…
Re: Denk niet dat in dit geval…
Goh... probeer eens het tegenovergestelde.... mee te denken en constructieve feedback te geven wanneer mensen hier vragen om hulp.
Nogmaals mijn vraag,…